Val av G36 + lite random-funderingar

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
G-Enis

Re: Val av G36 + lite random-funderingar

Inlägg av G-Enis »

Klämde på en Ares g36c igår. Och måste säga att jag blev riktigt impad och sugen på en. Plastens kvalité och finishen var bra mycket finare än det är på min Marui g36. SRC håller säkert liknande kvalité externt. Men skulle du råka på en Ares så ge den också en chans... Just sayin :)

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Inlägg av Twist »

Maruis plast kan man nästan inte jämföra med. Allt är bättre. Man får gå till Toys R' Us för att hitta plastigare plast. :-)
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Endymion

Inlägg av Endymion »

Valet föll till slut på en SRC sr36k gen III, massa extramag, lite c02 patroner, 1 7.4 LiPo (har beställt 3 Li-Po från hobbyking men de tog ju 100 år på sig att skicka ordern, vill inte stå batterilös när vapnet kommer) och lite annat smått och gott. Beställde inatt och paketet skickades redan på nu på imorse. TWG är ruskigt snabba att behandla ordrar måste jag säga.

Jag gjorde dock ett misstag idag. Var ute på spel och prövade en WE G39. Grymmaste blowbacken jag stött på i AS-sammanhang, sjukt skön känsla. Dumt att pröva på, man blir bara onödigt sugen :).

Nädå, tack för input allihop. Jag är övertygad att jag kommer bli nöjd.

Rythm

Inlägg av Rythm »

Kanske en knasig fråga, men vad ska du med co2-patronerna till?

Endymion

Inlägg av Endymion »

Hmm, bara slank in att jag beställde dem. Har även en c02-m9 men det saknade ju helt relevans i sammanhanget :)

Skriv svar