Hej allihopa,
Jag har nyligen börjat använda en CYMA 042 AK47 och är väldigt nöjd, det enda problemet är att jag tycker att trädelarna är nästintill orange och inte träbruna som jag hade velat ha dem. Jag vet hur man kan göra trä mörkare men jag har inte tålamodet för det.
Så jag undrar om någon här vet vart jag kan köpa alla delar? Det enda jag kan hitta i Sverige är en stock här och en handtag där men ingen affär som säljer alla tre.
Tack i förhand!
CYMA 042 AK47 - Byta trädelarna (Stock, handtag, handguard) till svart plast?
-
Re: CYMA 042 AK47 - Byta trädelarna (Stock, handtag, handguard) till svart plast?
Alla du kommer att köpa kommer att vara färgade på det viset, slipa ner det med slip-papper och ta sedan någon slacks lack så blir det bra. Tar högst en timme av din tid
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Re: CYMA 042 AK47 - Byta trädelarna (Stock, handtag, handguard) till svart plast?
Slipa av lacken och gnid in trät med svart skokräm. Torka av med trasa. Profit.
Bets eller någon sorts lackfärg fungerar också. Vill man ha helt svarta delar så går det bra med sprejfärg från valfritt gubbdagis.
Bets eller någon sorts lackfärg fungerar också. Vill man ha helt svarta delar så går det bra med sprejfärg från valfritt gubbdagis.