Det där med lutande pipa låter ju inte så bra. Om det inte påverkar prestandan kan jag nog leva med det.
Hur fäste du magwellen? På de bilder jag har sett ska de skruvas genom ett hål i ryggen av greppet, vilket inte finns på G19.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
No shit?! Ja men okej. Tänkte att hålet var för långt ner så att det inte blev tillräckligt mycket gods mellan hålet och kanten.
Det är rätt tydligt när jag kollar att det faktiskt är olika vinkel på G19 och G17, så det kan bli problem där. Har inte kunnat prova än, men den lär väl förmodligen hamna lite snett antar jag.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
jo det är lite olika vinklar, men det är något som en dremel kan fixa;)
Har för övrigt testat andra olika magwells på G19 och nej, det funkar inte lika bra som på en G17.
Agency magwellen har jag nu testat med en KSC G19 och den funkade någorlunda bra.
Testade den på en stark arms G19 och man är tvungen att ta dremeln längst ned på stommens främre del (delen som sticker ut precis under lillfingret)
På Guarders G19 stomme samt KJW G23 så va man tvungen att göra samma sak med dremeln, men delen på magwellen som ska in i bakre delen av stommen satt inte riktigt bra (satt bra på stark arms, Ksc samt We gen 4)
Väntar nu ivrigt på WE G19 gen 3. En sak är säker iaf, man måste stippla stommen för att det ska se någorlunda bra ut med magwellen på en G19 annars är linjerna på stommen och magwellen inte parallella
Så två frågor nu då DJ... Ett, hur många Glockar har du?
Två, hur fick du slutligen dit magwells?