kevin94 skrev:Toppen

Antar att du menar asiaairsoft

Bli inte orolig om du får vänta lite innan dom skickar iväg ditt paket. Tror att torsdagar är dagen dom skickar iväg paketen som har valt standar "gratis frakt" alternativet. Vilket färg valde du på bössan btw?

Ja, haha precis

Jag har verkligen ingen brådska men det är skönt att veta i förhand att det tar tid så man slipper bli så nojjig.
Det blev "tan" till färgen.
Jag ska helt ärligt säga att H modellen verkar ha betydligt snyggare nyanser på färgerna men de dyrare magasinen som dessutom skulle kräva att jag köper en ny väst att bära dem i fick mig att välja L modellen trots allt. (jag har en väst från min ungdom som rymmer stanag magasinen så försöker spara vart sparas kan!)
Nu planerar jag att byta delar framöver till en black/tan blandning så i slutändan spelar det mindre roll men den helsvarta må va snygg men känns lite väl tråkig.
Vilken gas rekommenderas för folk i norra sverige?
Om det ens spelar någon roll? Jag har sett vissa märken som påstår sig fungera bättre i lägre temp men kan man lita på det?
Om jag börjar spela airsoft aktivt så är planen att gå över till co2 men jag tänker börja med greengas.