Tips på cqb bössa med hög rof
Re: Tips på cqb bössa med hög rof
Varför denna jakt på ROF?
Lär dig spela med enbart semi så ska du se att både du och dina motståndare har roligare. Dessutom slipper du ha smuts som boxmag monterat på en karbin..
Lär dig spela med enbart semi så ska du se att både du och dina motståndare har roligare. Dessutom slipper du ha smuts som boxmag monterat på en karbin..
Kollat för mycket youtube på amerikanska speedsofters skulle jag troGwlyddyn skrev:Varför denna jakt på ROF?

+1 på Gwlyddyn, semi FTW. Annars bli det bara tråkigt..
выразить солидарность с угнетёнными
Faktiskt inte så mycket youtube som tanken på en cqb bössa med relativt låg fps, men då vill jag kompensera med något annat kul, så hög rof verkar rimligt byte
men risken är väl att man har en cqb bössa liggandes i bilen och ändå inte släppar 130 bössan... kör på böja där det är bra variation men mycket öppet.

Tja, bra rof brukar gå hand i hand med bra respons på semi också... Så jättekonstigt är det väl inte, men ja, jag håller med, förstår inte varför man vill ha extremt hög ROF i övrigt. Bra respons på semi FTW!
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
För mig är det i ett specifikt läge, jag är ett rum/hus, motståndarna börjar krypa sig på, det är dunkelt och min bästa chans att ta ut flera är att kunna leverera en storm av kulor, alternativet är en granat följt av några snabba skott med 1911an.
-
Fullauto I CQB är jääävligt opoppis hos många, inklusive mig..
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!
Skönt att ni håller er till singelauto spel då 

Så klart, det är TM!Haarax skrev:Tms high cycle sägs vara väldigt tåliga!

Your ass is grass and I have the weed-wacker.