Ge förslag på vapentillverkare

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Oerlikon

Re: Ge förslag på vapentillverkare

Inlägg av Oerlikon »

De kör med 100 volt i Japan, hoppas att du inte kör laddaren med 230 volt!

Mehdi

Inlägg av Mehdi »

Nejdå jag köpte en http://www.kjell.com/se/sortiment/el-ve ... 0-w-p44096

Jag skulle gärna vilja veta om bolt catchen (TM m4 cqbr sopmod) ska vara stiff när man har satt i magasinet och dragit tillbaka charging handle? jag upplever att vapnet inte får el. Någon som vill lägga till mig på skype och hjälpa? :)

G-Enis

Inlägg av G-Enis »

Du ska trycka i bolt stop knappen när du suttit i magasinet. Charging handle har ingen funktion med bolt stop på TM bössorna.

Elestro

Inlägg av Elestro »

Mehdi skrev:Hur länge ska man ladda batteriet? Brukar den bli varm under laddningen?

Jag har ingen aning, det bör stå i bruksanvisningen. Jag kör inte Sop-mod själv eftersom jag har SCAR-serien.
Uteslutande alla batterier jag laddar till airsoft blir mer eller mindre varma under laddning.

Din bössa har sistaskott-spärr, vilket gör att ett tomt magasin hindrar bössan från att skjuta.
Vill du "torrskjuta" med tomt magasin i måste du hålla in bolt-catch-knappen eller ta ut magasinet och tryck en gång på knappen.
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

Mehdi

Inlägg av Mehdi »

Nu har jag löst problemet. Det som är knas med saker från fjärran är brist på instruktioner. Laddaren har knappar som man ska hålla ner för att laddningen ska komma igång. Nu funkar allt som ska jag jag är nöjd. Vi ses ute på banan :)

Skriv svar