SAR 10 problem
Re: SAR 10 problem
Ok, ja, jag har redan plockat isär den, men allting sitter som det ska. Vet ändå inte hur jag ska undvika att kulorna rullar ut när jag laddar ett skott!?!? Inte så roligt att bara skjuta uppförsbacke! 

Om det rullar ut en kula och sen ingen kula när du skjuter så låter det som att du inte har någon hop alls.
För att hopgummit ska kunna påverka kulan måste den nudda sagda, och om den tar i kulan kommer den inte rullar ut ur pipan.
Sätt ihop pipa och hop och kolla genom den samtidigt som du ökar hopen, du ska då kunna se "bulan" sticka ned i innerpipan.
För att hopgummit ska kunna påverka kulan måste den nudda sagda, och om den tar i kulan kommer den inte rullar ut ur pipan.
Sätt ihop pipa och hop och kolla genom den samtidigt som du ökar hopen, du ska då kunna se "bulan" sticka ned i innerpipan.
<insert 'cool' one-liner here>
ok, tack...ska testa det ^_^
Jag har samma problem, öppnade min hop och satte dit ett rör mellan tänderna (de taggar som trycker upp gummit) för att öka hopupen, men det verkar inte hjälpa då kulan fortfarande rullar ur, men det ser ut att vara en hopup effekt på vapnet som går att reglera, mystiskt det där
Kolla så att hopupen inte åker för lång fram av någon anledning. I fall nozzeln går in för långt kommer kulan att petas för långt fram och rulla ur.
Lgt. Skalptagare