Tips:
1. alla snackar om LiPo batterier och sånt, själv kör jag med två NimH batterier som funkar väldigt bra. Så läs på lite om skillnaderna mellan LiPo och NimH och bilda dej din egna uppfattning.
2. bry dej inte så mycket om utrustning nu i början, bara köp en bössa som man akn köra med direkt ur kartongen (praktexempel den du länkade) och bara dra ut och spela så mycket du kan. Detta gör att du lär dej mer om sporten och om ditt vapen. när du känner att du börja hänga med i svängarna och insett att gillar sporten så mycket att du vill lägga ner mer tid och pengar på den DÅ kan du börja att kolla utrustning.
3. skaffa dej ett extra batteri. Som du skrev ett extra batteri är värd sin vikt i guld. Jag skulle dock börja med att köpa ett extra NimH batteri då du slipper köpa en helt ny laddare, LiPo varnare och LiPo batteri.
Detta är dock mina åsikter men det är ju det ett forum är till för. läs vad alal tycker och tänker och bilda dig din egna uppfattning men viktigaste är att bara dra ut och ha kul med dina polare!
Hoppas detta hjälpte dej lite, men framför allt
Välkommen Airsoft roliga värld!