Posten har "tappat bort" min TM SCAR-L..

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
thefripp

Re: Posten har "tappat bort" min TM SCAR-L..

Inlägg av thefripp »

En sak när jag fick erfaras av när jag beställde en kilt från staterna va att posten byta kolli nr på paketet i tullen, innan kolli nr från USPS hade skannat som anlänt i Sverige. Det resulterade till att ingen visste var paketet va för sista skanningen skedde i USA. Det som gjorde riktigt förbannad va att jag fick en påminnelse efter ett ex antal veckor om att jag har ett paket att hämta.
Hade ca 7dag på mig att hämta det sen skulle det skickas tillbaka. Killen bak disken tyckte det va konstigt att jag va sen på hämta paketet då jag bruka vara mycket snabb och hämta ut. Det andra va att paketet va ett paket som skulle ha levererats vid dörr. Så troligt vis har postgubben knackat på och ingen va hemma och då har han lämnat paketet på utlämningsstället utan att lägga en avi i min låda.

Posten i ett nötskal
Må Gud Vara Dig Nådig
För Jag Kommer Inte Vara Det

Medlem i ST-36 samt medarrangör av HaM-Spelen (bilbomber har blivit min nya hobby :P )

mouse
Admin

Inlägg av mouse »

Har fått redigera flera inlägg i den här tråden. Skärpning när det kommer till citat-användandet. Kolla upp reglerna om ni är osäkra.
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"

Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram

Elestro

Inlägg av Elestro »

Nu upprepade gånger blivit lovad av posten att mitt paket skall komma fram, vilket det inte har. Senaste löftet är i morgon fredag, så jag håller mina tummar.
Tänker som sagt inte använda mig av postnord igen om jag beställer något dylikt för detta är bland det värsta skit jag varit med om i postväg.
Your ass is grass and I have the weed-wacker.

OlleBlue

Inlägg av OlleBlue »

De har hittat paketet alltså?

Elestro

Inlägg av Elestro »

Klockan 08.15 vaknade jag av att ett cykelbud stod utanför dörren med min TM Scar-L!!
Nöjd och glad som kexchoklad! Helvete vilken pjäs! :D

Mrandrenv

Inlägg av Mrandrenv »

Välkommen till TM next-gen Scar-familjen ;) Vad du än gör, öppna inte upp den och försök trimma. Du kommer älska den som den är!

Elestro

Inlägg av Elestro »

Mrandrenv skrev:Välkommen till TM next-gen Scar-familjen ;) Vad du än gör, öppna inte upp den och försök trimma. Du kommer älska den som den är!
Tack! Har inga planer på att trimma och ja, bössan är ju ren kärlek! :)

Skriv svar