Hej! Jag behöver lite hjälp att hitta ett bra airsoft vapen till att spela både nära och på långt avstånd.
Kommer bli spel då å då så jag vill inte lägga för mycket på första airsoften. Länka mig med tips på El gevär
i prisklassen och som gärna har batteri medföljande så kallade startkit.
Senast redigerad av 1 Gibolt, redigerad totalt 0 gånger.
om du skall köpa ifrån sverige får du svårt att klara dig med den summan pengar. http://www.strikerairsoft.se/airsoftvap ... rifle.html
Striker hade en för 1700 typ. men oftast ingår inte batteri då. och ofta vill man ha sikten och så med.
Okej Tackar ska kolla in den sidan lite. Vill ju ha ett eget men inte kosta på det så mycket.
Kanske blir det ett brinnande intresse och ökar vi får se efter några matcher
Importera är ju annars ett alternativ. När du säger 1500, räknar du då bara för bössan? Extra magasin, en "smart" batteriladdare (som känner av när batteriet är fullt, de som följer med vapnen gör inte det så de kan ladda sönder batterierna), ammunition och skyddsglasögon är ju iallafall några saker som krävs och att få med allt inom en budget på 1500:- kanske inte är det lättaste.
Jag skulle helt klart säga; Köp begagnat här på forumet.
Lägg ut en köpes-annons att du vill ha en G36, med 4-5 magg, batteri och sling för 1200 kr + frakt, så kan jag lova att någon sitter och trycker på en som de vill bli av med.
Köpte mina 2-3 första bössor begagnat. Funkade fint fint.
Köper du begagnat, kan du komma över märkesbössor som Tokio Marui billigt. Detta märke är erkänt bra och ett underbart nybörjarvapen, då om man bara ger fan i att öppna dem, kommer gå och gå och gå...
Tips på märken som du kan kika efter: TM, G&G samt JG (ifall det är en g36 modell). Bra grejer rakt igenom.
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)