Finns det spel för mig?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Bloodneed

Re: Finns det spel för mig?

Inlägg av Bloodneed »

@twist, taget sugercoatar och slutar "polisa"/. Min mening har aldrig varit att trycka ner någon.
CTR EP3 Championship White, nuff said

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Inlägg av Twist »

Självklart inte och det menade jag aldrig heller. Det är som tur är rätt ovanligt att någon har annat än goda avsikter men även de godaste av avsikter kan missuppfattas och den generella "tonen" påverkas av allt alla skriver. Sitter man och skummar forumet och ser den ena halvsura kommentaren efter den andra så får man lätt en uppfattning av att nybörjare inte kan öppna munnen utan att bli sågade. Givetvis är det inte så det faktiskt är men sådana uppfattningar finns, jag hör dem hela tiden, och många bäckar små...

Vad jag försöker kommunicera är att "the big picture" ofta inte går att spåra till enskilda personers enskilda uttalanden utan byggs upp av otaliga fragment utan inbördes koppling. Människor inducerar i regel "sanning" istället för att deducera fakta.
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Roughly

Inlägg av Roughly »

Om 5 dagar blir jag 18, och i Augusti har jag hållt på med Airsoft i 2 år.

Kan säga att jag har lärt mig så sjukt mycket på att bara vara med och fotografera och lajva (Det jag ägnat tiden på spelen åt). Man knyter även massor med kontakter och när väl 18-årsdagen kommer så är det en underbar känsla.
Så om du verkligen vill, sök dig till ett spel för att kika lite, ta lite kort om du har en kamera (annars lånar säkert någon ut), lär dig om termer, mek, hur hobbyn funkar och börja bygga ditt gear!

MVH

Skriv svar