Pistoler och backupvapen - 2015 - Diskussion
Re: Pistoler och backupvapen - 2015 - Diskussion
Har sagt det förr och säger det igen... Kimbern är definitionen av perfektion. 

Oh stop it you
hehe, men tack, blev rätt nöjd med den 

Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173
Affärsredovsning:
HAHHAA, du är ju rolig jonathan xD Den lilla rosa biten på triggern gör ju allt bara "bättre" också xD awesomesaus!
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
Affärsredovsning:
*Fniss*
Silver eller vit slide är nu ett måste Jonathan! Sen ska du och jag ha ett litet samtal om hur man maskerar
Silver eller vit slide är nu ett måste Jonathan! Sen ska du och jag ha ett litet samtal om hur man maskerar

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
I normala fall skulle jag hålla med dig, Ohman men inte i det här fallet. Poängen är att efterlikna och i viss mån smäda Battlefield 4 målning av pistoler där manteln är svart men kroppen i den valda färgen. En pistol som är rosa och vit kommer i framtiden - antagligen en 1911 och då i en ljusare rosa.
Och ja, jag trodde jag hade maskerat ordentligt vid avtryckaren. Jag hade uppenbarligen fel.
Och ja, jag trodde jag hade maskerat ordentligt vid avtryckaren. Jag hade uppenbarligen fel.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
Ingen fara, lite aceton på en tops så är saken löst 

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Sjukt grym pistol Larsboss, Är den gedigen, det är cnc stål väl? Kan tänka mig att den kickar ganska bra rekylmässigt, önskar man hade chansen att testskjuta en sån