MIlsimkompatibla västar ?
Re: MIlsimkompatibla västar ?
Får bli en sväng dit snart för att undersöka kvalitén... Kul med en SS2K.
Ska testa min väst på söndag. Ska göra en recension efter det.
slidnert, Varg Paket
Slidnert - Fick du oxo olika storlekar på magasinsfickorna?
Vet du om dom har så man kan köpa enbart fickor?

Edit: 1. Fixa bilder, 2. Rättstavning
Vet du om dom har så man kan köpa enbart fickor?

Edit: 1. Fixa bilder, 2. Rättstavning

Inkommande kula har ALLTID företräde...
Ska det vara rätt så ska man få följande:
1x Västdel
1x Bältesdel
2x Flerbruksficka Stor
1x Flerbruksficka Liten
2x Magasinsficka
1x Duellficka
(taget ur minnet)
1x Västdel
1x Bältesdel
2x Flerbruksficka Stor
1x Flerbruksficka Liten
2x Magasinsficka
1x Duellficka
(taget ur minnet)
Då är det en magasinficka kort.. :/
Edit: Har mailat och frågat om det bara medföljde en mag-ficka och om dom har har flera att sälja löst.
Edit: Har mailat och frågat om det bara medföljde en mag-ficka och om dom har har flera att sälja löst.
Senast redigerad av 1 Senil, redigerad totalt 0 gånger.
Enligt mig har dom fuckat upp lite med duelfickan. Spännet är inte så "snabbt" som man kan tycka sig att en sån ficka borde vara. Men det är väl en kostnadsfråga. Sen går det inte att reglera längden på remmen som sitter på spännet. Den verkar lite större än originalet oxo, men jag är inte helt säker, har inte detaljstuderat den riktiga så mycket...

Flerbruksfickorna (2 st) verkar dock bra, inte lika kraftig dragkedja som originalet, men en regäl dragtåt (den du håller i)
Tänkte jag skulle få tag på en polare som har en av kronan tilldelad sv2k och lägga dom sida vid sida och ta lite kort så får ni se. Dock så komemr det nog inte bli förrens tidigast till helgen (nästa alltså).

Flerbruksfickorna (2 st) verkar dock bra, inte lika kraftig dragkedja som originalet, men en regäl dragtåt (den du håller i)
Tänkte jag skulle få tag på en polare som har en av kronan tilldelad sv2k och lägga dom sida vid sida och ta lite kort så får ni se. Dock så komemr det nog inte bli förrens tidigast till helgen (nästa alltså).