Söker en skruv till hop-up hus.

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
futuremind

Re: NÅGON SOM HAR EN SÅDAN SKRUV

Inlägg av futuremind »

är det inte en sån här skruv du behöver inte rätt storlek kanske men ser den ut så här?
http://www.allfasteners.com.au/socket-s ... ated-black
M.V.H Alexander

Conny81

Re: Söker en skruv till hop-up hus.

Inlägg av Conny81 »

haha ja då kan vi alla instämma airsoft e dyrt men finns betydligt dyrare sporter....

men till ämnet ingen som vet var man kan hitta mag hållaren?+ till en well mb08

31 oktober 2014, 00:12:

glömde fråga om nån vet om det är speciella pipor till airsoft pro hop hus , dvs måste vara deras egna elelr man kan ha en annan precisions pipa tex madbull , ultimate osv.. så länge det är rätt längd..

Conny81

Inlägg av Conny81 »

okeej.. får tyvärr köpa nytt hophus imorn pga gängorna till skruven som ska fästa ihop där i från maghållaren går enj o spänna så röda stjärnan har ett för 199:- bättre än orginal får köpa d så länge får hem en pipa på 507 mm i morn o har en lång ljuddämpare..

bössan var rätt illa därran men ska nog få rätt på den har riktiga custom planer på den..bilder kommer komma när jag e klar med den ;)

Vilket hop gummi är bäst ska till rsm imorn och hittar bara upp till 70 i styrka på dream armys , sen finns d till 95 men d står dom e för aeg`s men då ska d gå ändå ... ( min fjäder är mellan 150-180) vet ej exakt..

vilken spacer är bäst en med form från dream army el en vanlig som medföljer vissa gummin , madbull har dock fishbone med i sina.. skulle vilja ha en 150 fjäder i egentligen pga tycker den e lite för hård o dra just nu men kommer jag ha samma precision med 0,40 boll då? ( madbull sniper boll)

först hata ja o mecka nu e d ganska kul för man lär sig en del samtidigt :) dock är d att modda utseende jag gillar att få göra.. folk säger en ljuddämpare ej gör nåt med ljudet jag kan ej hålla med om det tycker faktiskt ljudet blir härligare med en ljuddämpare... ( sen e d snyggast oxå och anser en sniper ska ha det) pipan som kommer tror jag va 6.0.4 ( hade bara problem med 603 som satt i bössan när jag fick den varje boll menar varje fastnade i pipan och gick ej att rulla igenom heller trots jag rengjorde pipan nogrant!!

har dock ännu ett problem den förbannade lilla skruven jag behöver samt den som håller maget den catchen..

och i mellan åt hackar mantlen den låser sig när man drar bak den ( fattar ej varför)

zexz

Inlägg av zexz »

Hade en Well L96 jag aldrig vart klok på, den där skruven flög för mig köpte http://www.kjell.com/sortiment/el/elekt ... lar-p89070 och kapade skruven i en lämplig längd. Var lättare än att flyga runt halva stan och leta efter en med exakt längd.
ZE NOODLE PATRASK

Conny81

Inlägg av Conny81 »

tack får kolla imorn.. en sista fråga

denna bössan från helvetet ...

där var en fjädrande tapp som bara gick av när ja försiktigt skulle sätta i pipan osv.. är den ett måste att ha? ( bilder finns) för jag testade ha allting i plus mag och d gick o ladda och verkar ej hända nåt men nån funktion har den ju ..testade limma den men d höll inte :/ säg inte den lilla fjädrande grejen gör att stocken nu e kasserad då blir jag tokig.. haft så mycket otur med denna bössan... här kommer bilderna.. tog från 3 olika vinklar..

Conny81

Inlägg av Conny81 »

hårdhänt är en överdrift.. jag la ner allt försiiktigt e extremt försiktig just för inget ska gå sönder...

jag hoppas du har rätt , den fyller ju nån funktion men jag vet ej vad... :P

Conny81

Inlägg av Conny81 »

okej och det betyder? att den är ett måste eller att den inte är måste?? =)

lyckats limma på den nu och den sitter men det är inte bra därför ja undrar om den måste vara där

Stinky06

Inlägg av Stinky06 »

Conny81: De låter som att du inte har koll alls vad du håller på med.:p
Har du läst på något övht? Om bössan och vad alla delar gör och påverkar?

http://www.airsoftsniperforum.com
har mycket nyttig info för en ny :)
------- --------
Min Youtube kanal!

https://www.youtube.com/channel/UCA3RVB ... ObqnzpZ0VA
------- --------

Conny81

Inlägg av Conny81 »

Nej det är det inte...

Tog av gummit och har pipan lös i handen stoppar i en kuka i röret den rullar ej igenom ..fastnar strax bakom fönstret i röret...och pipan är helt ny :/

Kulan rullade igenom först..men sen testade jag ett annat gummi och efter ett skott med det på så blir d stopp hela tiden i röret med eller utan gummi...

Sen när d fungerade så vägrar kulan ligga kvar den rullar ut om man lutar bössan neråt... den tappen i bössans hölje som gått av är nog extremt viktig för att kulan ska vara på plats verkar d som när maget matar kula....

Kamphund

Inlägg av Kamphund »

Om kulan inte rullar igenom en pipa utan gummit, är det pipan som det är fel på. Punkt.
Möjligtvis extremt dåliga kulor.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

Skriv svar