Tjenare, snabb fråga.
Hur får jag av Railen på min PJ25 carbine? Finns inga delta ringar eller liknande som på vanlig m4.
Tänkte modda dit en sån här sen, men vill först veta om jag kan och hur jag får av den jag redan har.
http://www.taiwangun.com/en/13-guardian ... -black-aps
PJ25 carbine rail och Upper receiver byte
PJ25 carbine rail och Upper receiver byte
Senast redigerad av 1 Majoren, redigerad totalt 0 gånger.
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173
Affärsredovsning:
Re: PJ25 carbine railbyte
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
Affärsredovsning:
There's 2 rings in it mate, the first one is the barrel nut itself, then the rail screws on to that as normal, then over that is there another ring stopping the rail from turning and coming loose, I can post some pics later if you need it
If you don't have the tool you can use a flat headed screw driver to loosen them
If you don't have the tool you can use a flat headed screw driver to loosen them
Native Swinglish speaker, I swing both ways!
Är det cw eller ccw gäng på barrelnut? Jag har samma problem, och vill inte gärna slå den åt fel håll 

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Tjenare, Fick hem min madbull noveske ytter pipa idag! så den fick åka på!
Dock fick jag brainfart och drog sönder min upper reciever, närmare bestämt där man trycker genom staven. så nu är allt lite glappigt på nån mm.. vilket jag inte tycker är ok. Tänkte kolla med er om ni sett någon upper reciever i lager någonstans, överallt där jag letat har de vart slut..

Atleast it's pretty!

Dock fick jag brainfart och drog sönder min upper reciever, närmare bestämt där man trycker genom staven. så nu är allt lite glappigt på nån mm.. vilket jag inte tycker är ok. Tänkte kolla med er om ni sett någon upper reciever i lager någonstans, överallt där jag letat har de vart slut..

Atleast it's pretty!

Affärsredovsning:
Affärsredovsning:
verkar inte som benny jobbar kvar på A&K men tack för tipset! ska skicka mail och fråga till mr eric 
imponerad att de skickar ut produkter till privatpersoner på det sättet!
Ohman:
http://www.akairsoft.com/
"
A&K Sales Team - ACM Airsoft
Mr. Eric
Mail : eric@akairsoft.com
Miss. May
Mail : maywu@akairsoft.com
A&K Info Line
Mail : info@akairsoft.com
"

imponerad att de skickar ut produkter till privatpersoner på det sättet!
Ohman:
http://www.akairsoft.com/
"
A&K Sales Team - ACM Airsoft
Mr. Eric
Mail : eric@akairsoft.com
Miss. May
Mail : maywu@akairsoft.com
A&K Info Line
Mail : info@akairsoft.com
"
Affärsredovsning:
Affärsredovsning:
Re: PJ25 carbine rail och Upper receiver byte
I like the keymod rail nuy wouldn't be able to give up all that space on my 13 inch rail, as you say though its a lot of weight with a full rail but i guess you get used to it
Did you get the pin out
Did you get the pin out
Native Swinglish speaker, I swing both ways!
Re: PJ25 carbine rail och Upper receiver byte
Yeah you do get used to it. And that's why the thing felt like a feather when I put on the keymod rail.. Juste, jag kan prata på svenska 
japp, jag använde en magnet så fick jag ut den på det sättet
Såhär ser den ut nu.
Har en bipod och ett 45 graders offset mount och en orginal receiver påväg hem. En målning och sen känns den rätt klar både internt och externt!

japp, jag använde en magnet så fick jag ut den på det sättet

Såhär ser den ut nu.
Har en bipod och ett 45 graders offset mount och en orginal receiver påväg hem. En målning och sen känns den rätt klar både internt och externt!

Affärsredovsning:
Affärsredovsning: