Trusty ol' ohman answering my questions ^^
Okej det var ju synd.. Okej, får kolla på g&p
Den fastnar i båda lägen faktiskt.. Den lilla nubben är för stor för det ställe den ska glida i. Nu så måste jag själv trycka fram den efter att jag tryckt i kulor. Går det att ta isär ett sådant magasin för att slipa?
Det sitter en skruv på undersidan som jag tog loss. Försökte sen trycka bort metallbiten som är längst ner åt sidan men det känns som de har limmat eller gjort något med den.
SR25 mag problem och tips
Re: SR25 mag problem och tips
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173
Affärsredovsning:
Tjo!
Det är jag igen! Surprise!
Det är väldigt liten skillnad mellan Scar-H och SR25 magasin (jag kör 20LR mag i min Scar-H och SSR), risken är att de kommer sitta lite sladdrigt i en SR25 tyvärr. Samt att just VFCs magasin är ganska dåliga, i kombination med att de är apdyra skulle jag rekommendera att du undviker dessa.
För att SR25 magasin ska passa perfekt i en Scar så måste man slipa exceptionellt lite på mag catch (0.5 mm eller så), vilket inte borde utgöra ett problem åt andra hållet, men som sagt, dyra och ganska dåliga.
Det är jag igen! Surprise!

Det är väldigt liten skillnad mellan Scar-H och SR25 magasin (jag kör 20LR mag i min Scar-H och SSR), risken är att de kommer sitta lite sladdrigt i en SR25 tyvärr. Samt att just VFCs magasin är ganska dåliga, i kombination med att de är apdyra skulle jag rekommendera att du undviker dessa.
För att SR25 magasin ska passa perfekt i en Scar så måste man slipa exceptionellt lite på mag catch (0.5 mm eller så), vilket inte borde utgöra ett problem åt andra hållet, men som sagt, dyra och ganska dåliga.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
There are a few places selling them I've managed to get hold of 5 but ordered from switzerland,hong kong etc, however depends how much your willing to pay
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Native Swinglish speaker, I swing both ways!
Väldigt!
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
Affärsredovsning: