Hjälp med Elproblem, Switch assembly!

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
fet_apa

Re: Hjälp med Elproblem, Switch assembly!

Inlägg av fet_apa »

Min vilda gissning är att du har problem med Selector Plate, eller snarare dess position.

Semi på safe låter rimligt då du saknar den lilla plastbiten som fysisk hindrar triggern.
Auto på semi blir det om sp i "viloläge" är i semi. Då kommer sp dras bakåt och peta på Cut off Lever så auto aktiveras.
Safe i Auto. Med ovanstående som utgångsläge kommer sp att hamna så långt bak att kontaktblecket tappar kontakten med Switch Assembly.

Allt ovan under förutsättning att du har Selector Plate och Switch Assembly med kontaktbleck.
<insert 'cool' one-liner here>

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Nej men jag blir rätt irriterad när jag bett och få tråden låst 2 ggr.
Pga att det verkar inte finns nån hjälp ang ämnet.
Jag har ju förklarat att det fungerar likadant.
Och ja jag är på riktigt.. Ditt inlägg hjälpte mycket eller?
är du verkligen på riktigt?
gå du och lägg dig troll tomte, Kändes det ens lönt att kommentera ett påstående efter jag bett fått tråden låst2 ggr?!
Och du kallar mig dryg när jag förklarat 3 ggr. verkar ju mer som du ville fortsätta elda i tråden.
så snälla admin lås eller ta bort för 3e gången..
du verkar ju uppenbarligen inte förstå min förklaring fast jag skrivit det 3 jäkla gånger.
Hur var mitt förra inlägg så jävla irriterande att du ber mig att hålla mig borta från ASS för alla ers skuld?
Väldigt roligt. Konstruktiv kritik & extremt hjälpfullt...

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Yup jag ville ha hjälp.Och jag googlade verkligen ordentligt om systema SA utan resultat.
Men när jag satt igår lite över 4 timmar totalt och testade allt som gick & testa.
öppnade upp 2 av mina CA boxar. Och testade att byta allt som kunde bytas förutom själva SA då.
Så när du skriver att jag är fel ute med mina teorier så är jag ju inte det.
Eftersom jag faktiskt har testat allt jag kommer på & testa så är det ingen teori.
Men visst jag förstår att mina inlägg kan ha verkat störiga för jag skrev massa punkter & så.
Jag var helt enkelt trött på meckandet & att jag inte kom nånstans, därför en massa "..."
det var inte riktat mot nån.
Men till slut när jag satt & mecka och nån påpekar att det inte går utan den delen fast
det gjorde det så blev jag helt enkelt trött på att förklara en 3-4e gång.
Inte så svårt & förstå väl? :)
Ber om ursäkt för att jag gjorde dig upprörd Kamphund.

Skriv svar