Hearts & Minds 2 - Media
Re: Hearts & Minds 2 - Media
Kapp, jag hade precis nerkämpat en tallis och släpat honom till vår medic...
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
jävligt fräsig video boys!
hade ni varit 5 min snabbare hade ni blivit spelets hjältar som räddade oljemagnaten Quaker från talibansk fångenskap 

Ingår i arrangörsteamet för spelserien Hearts and Minds
Medlem i ST36
Medlem i ST36
Lite fler bilder som jag kan visa nu när de är framkallade 

@ massiive: Jaa, vi blev ganska missnöjda med att ha kommit lite för sent och även ganska förundrade över att en hel grupp med kontrakterade krigsmän misslyckats så fatalt. You guys owe me some bandages!! (No offence pmc-gubbarna. Jag försöker försvara mitt lag bara <3)
Sen är det ju sedligt att fint folk kommer sent.
Sen är det ju sedligt att fint folk kommer sent.

I'm a princess.
haha det som var ett jävligt snabbt ihopskruvat och haffsigt anfall mot mig och mina boys från talibanerna sida, kändes jävligt planerat faktiskt. de skulle först knipa mig vid första korsningen (sett från byns håll), där fick de ner ett antal av mina killar samt att några satte av för att få bilen att rulla vidare. när det sen endast var förare, skytt och en skadad i bilen kom sista anfallet och då var det inte mycket att göra
jag hade dessutom lyckats hölstra min sidearm annars hade jag inte gett upp så lätt som jag gjorde 
för övrigt så tror jag att Wiseguys / shamal filmade lite under min capture, ingen video på detta grabbar?

för övrigt så tror jag att Wiseguys / shamal filmade lite under min capture, ingen video på detta grabbar?

Medlem i ST36
Medlem i ST36
Det kommer Massive...
...vi ligger lite efter med det mesta tyvärr! Grymt bra lajvat av dig i videon under "snatchen" BTW =)
...vi ligger lite efter med det mesta tyvärr! Grymt bra lajvat av dig i videon under "snatchen" BTW =)
haha jag tackar
ska bli intressant, om ändå en smula pinsamt, att se 

Medlem i ST36
Medlem i ST36
Jag vet inte ifall jag vill se den filmen, kommer bara påminna mig om mitt och mina gubbars misslyckande under den operationen, men som massive skrev det var ett riktigt väl genomfört anfall.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)
nu menade jag inte att er insatts var pinsam Butch, utan quakers ryggradslösa beteende och mitt skådespeleri
just to make that clear 

Medlem i ST36
Medlem i ST36