Val Av M4

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Cleaner

Re: Val Av M4

Inlägg av Cleaner »

twinkledew

innebär det att tq sätter in det i denna bössa?

deras text är lite otydlig :)

själv funderat på denna, dock har jag ej fått svar av dom om det är en rek, eller om allt detta sitter i vid köp

Pf
Prickskytt

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

PJ och är taiwanguns egna märke. Visst röda stjärnan har det, men de beställer en del grejor därifrån, mitt pj magasin fick med manual på polska. Original är bössan en vanlig A&K men de sätter i bättre delar A&K + massa bättre slitdelar =PJ! :D

EDIT: Måste bara tillägga att kompisens "PJ4" Cqb Är mycket gedigen och metallig. Han påstår att det är hans bästa köp nånsin. Innan har han haft en JG G36K och Dboys M4A1 plastkropp samt en WE i-capa. Så har du något att jämföra med. Mycket awesome är de i alla fall, PJ bössorna
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Cleaner

Inlägg av Cleaner »

Ja prisvärda är dom,
kikar efter en CQB bössa, har länge haft siktet inställt på en CM Mp5, men nu vettefan... :)
Jag diggar deras:
PJ4 CQB SD [P&J]

Chubby M4! :)
Prickskytt

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

Men frågan är vilken jag ska välja? Funderar på Ics eller Pj.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Jag skulle säga PJ ICS är rätt dyra för lite mindre pengar får du en fullmetall PJ istället för att betal 300 spänn mre och få en komposit ICS
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Omegamortis

Inlägg av Omegamortis »

Jag använder mig utav en ICS m4, Jag har en lite längre pipa och en lite kortare. Varje pipa har varsitt hopuphus monterat på sig, så det är bara för mig att öppna den övre receivern, plocka ut cylindern och hopuphuset med pipan, stoppa i den andra pipan och cylindern och stänga receivern igen. Det tar mig cirka 1 minut. Allt som behövs är en liten skruvmejsel =)

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

Detta är skitsvårt att välja. Ics Sportline är ju mycket plast/Abs. Men jag litar ändå på Ics. För jag har hört att dem har bra kvalité. Men är det värt ca 1900kr för en Ics "plast" M4?

Läsken

Val Av M4

Inlägg av Läsken »

Jag har iförsej en ICS MP5 sportline, men är riktigt nöjd! Så sportline eller inte så presterar ICS i mitt tycke iaf riktigt bra!
Only the dead have seen the end of war

TimB

Inlägg av TimB »

Hoffa

Du har ett PM!

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

TwinkleDew: Tror du att Pj M4A1 har lika bra kvalité som Pj M4 Cqb?

Skriv svar