Special forces
Special forces
Är det någon som har sett filmen special forces och kan säga om den är bra? Om den är det kan det kanske vara värt att köpa.
Re: Special forces
I min mening väldigt bra, lite ont om magbyten men annars får filmen 4/5 av mig. Väldigt sevärd. (Om du menar den franska dvs). 

Tittar på den just nu. Det är tredjegången nu. En av de bästa krigsfilmerna sen BHD...
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd
Sv: Special forces
Kikar på den just i detta nu. Sevärd film, men man får släppa lite på realismen och vad man anser vara smart. 3av5 än så länge 

Non omnis moriar
Fast, å andra sidan är det ju jäkligt svårt att hitta en film där man inte sitter på avbytarbänk och skriker åt dumheter. Till och med Act of Valor där killarna borde kunna sina grejor sitter man som åskådare och tänker Dafuq?
CO ST36
Skönaste med den om Fransmännen är att de omedvetet bygger på fördommar om att kvinnor måste rädda dem.
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"
Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"
Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Kanske en av de sämsta filmerna jag sett, lika dålig som BHD fast utan det snygga fotot och ljudmixen. Skrattade mig igenom den. Se den inte.
-
Få se nu, började bra, mitten blev katastrof och slutet var ett stort "meh"
2/5 bara för att den är fransk. Dom hissade inte vit flagga direkt som tur var.
2/5 bara för att den är fransk. Dom hissade inte vit flagga direkt som tur var.
Vissa stunder är den riktigt bra men däremellan är det kalkonvarning. Märkligt att man lyckades med nåt sådant. 

“I’m a firm believer that there’s plenty of problems that can be solved with an M1A1 battle tank”
Min Affärer
Min Affärer
Håller med om att den har sina stunder, men i vissa lägen ville man bara ha en skämskudde att gömma sig bakom..
//BG
//BG
Blackgoat_m10 på instagram.