gate merf 3.2 inställningar

Skurt194

gate merf 3.2 inställningar

Inlägg av Skurt194 »

är det någon som vet vad för RoF som är rekommenderat att stäställa in? Har 100% just nu men känns som att det kommer ge mycket slitage. Så är det någon som vet en säker nivå att stäla RoF på finns ju 30,40,50,60,70,80,90,100% :)

Nixon

Re: gate merf 3.2 inställningar

Inlägg av Nixon »

Det beror ju på vad du har för batteri, motor och kugg. Se vad du har för rof så kanske någon kan ge ett meningsfullt svar. Vad den kronar i m/s är förstås också intressant i sammanhanget.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Skurt194

Inlägg av Skurt194 »

Ok tack för svaren ! :)

Majoren

Inlägg av Majoren »

Kapar tråden här lite om det är ok :) jag har merf 3.2 påväg hem nu från röda stjärnan, några frågor bara. Hur fungerar den med att öka roffen? Bara med nån inställning menar jag.. Och det stog att man kan få 3rnd burst, kan man välja hur många skott den ska skjuta? 2t.ex. Som passar bättre på allt som inte är m4 och mp5 xD

Tack för kapet! :)
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.

Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173

cSalinas

Inlägg av cSalinas »

Beror på batteri om hur mycket roffen ökar. Men man märker en klar skillnad. Sedan kan man sänka roffen med merfen om man nu så vill. Angående burst så är det lättare om du kollar manualen.
"What dosent kill you, hurts like hell."

Jokk

Inlägg av Jokk »

Enkelt förklarat så programmerar du (i burst-läge) hur länge kretsen ska vara öppen.

Edit: i millisekunder, sen får man prova sig fram till önskad burst.

Majoren

Inlägg av Majoren »

tjena, nu har jag installerat min merf 3.2 enligt enhanced mode.. men jag får den bara till att skjuta i Semi.. Nån som har nån ide om vad jag kan ha gjort fel eller vart som det är konstigt? (merfen inställd på semi/auto)

Ställer jag in den på burst/full auto så är det bara bursten som funkar..

tacktack
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.

Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173

Skriv svar