G&G M4A1 Trim!

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
perlenbacher

Re: G&G M4A1 Trim!

Inlägg av perlenbacher »

Ok. Men det jag skulle behöva just idag är gärna en lista(Länkar) på saker som jag kan beställa och få till en högre utgångshastighet och även högre precision med utan några större ingrepp på gearbox. Vill gärna ha det simplaste trimmet som möjligt.
Förlåt om ni tycker att en noob behöver hitta själv men jag kan verkligen ingenting om hopupgummin och dylikt, dock kan jag skruva med bössan...
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=30120

Ditch that nickel plated sissy pistol and get a Glock".

dariantel

Inlägg av dariantel »

En av de viktigaste delarna är just att shimma gearboxen, putsa bort allt onödigt grönt gegg som ofta följer med och se till att alla kugghjul inte skallrar och sitter illa. så för att få en presitionsbössa måste du in i gearboxen.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

jag har ju länkat en lista på bra grejer du kan köpa,,Vad mer behöver du då eftersom att du kan mecka med gearboxen?
Att fixa hop-up och pipa är simpelt. Jämfört med att mecka med gearboxen i min mening. Om du inte vill göra det/lära dig så be striker att installera guarders gummi och H bucking på en pipa..

Sen är det bara att kolla på youtube. skriv "Airsoft how to assembly M4 hop up"

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Yes det verkar vara bra grejer!
Dubbel O rings cylinder huvud tycker jag att du ska satsa på också.
Ett tips är att bumpa tråden så att folk ser att du har redigerat ditt inlägg.

Cebit

Inlägg av Cebit »

Det är bra grejer du länka! Ett tips är att kolla på diverse sidor utomlands om du vill komma ner i pris :)

Skriv svar