Min lösning som är under utveckling är enligt bilder nedan:

Skruven som håller fast packningen byts ut mot en litet längre variant, som i sin tur gör att rocket valve(inte helt hajj på GBB, tror den heter så) släpper ut mindre gas framåt. I originalformat ser man inte ens RV när man tittar ned i hålet.
De gånger jag hann chrona gick han ned från 110m/s+ till 90m/s, nu är mina Co² patroner slut.
Jag hade lite bekymmer med att RV stack ut för långt genom nozzle och petade kulorna genom hop up, den filades då ned och problemet försvann. Däremot matade han drygt vartannat skott, men det beror troligtvis på 150% rekylfjäder. Hittade originalfjädern och stoppade i, då försvann problemet(men har då inte kunnat testa mer då jag sitter utan patroner). Först trodde jag det kunde bero på att skruven tar upp mer plats och strular till gasflödet, men troligen berodde det på rekylfjädern.
Skulle vara nice om någon är villig att prova denna modd då jag inte litar på min M1911 till fullo. Den har varit med ett tag, slide catch är utbytt på RS dito. Hop up gummit är lite halvknas med etc.