Sr25 frågor
Re: Sr25 frågor
Hur billiga är dom? Har tänkt beställa från ampedairsoft
Rudy säljer boxen för 450, SLP rig för 80 tror jag och sedan tror jag det är 20 för custom nozzle.
Är rätt så säker på att det blev billigare genom honom.
Är rätt så säker på att det blev billigare genom honom.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Han tog ca 550 dollar totalt för mig.
Box + två delar för att passa i JG sr25 + custom nozzel + frakt.
Redline tar 500 dollar föe bara box.
Box + två delar för att passa i JG sr25 + custom nozzel + frakt.
Redline tar 500 dollar föe bara box.
Han har inga paket? Amped tror jag tog 800 för box, slang, flaska och batteri. Då var det slang med låsning så man kan låsa trycket och sen en större flaska på 4500psi
Kanske han har.
Maila och fråga;)
Maila och fråga;)
Jag passar dela lite info om min bössa.
Mekanikern Sam på Airsoftjunkiez.com byggde min A&K SR-25 med Polarstar (som idag är en P&J SR-25k) för drygt ett år sedan, grymt bra service och snabb respons på mail.
När jag bytte till en annan kropp så såg jag att det enda som man behövde göra för att få in en Fusion-engine var.
1. En längre nozzel på 57mm total längd.
2. Fästa hopuphuset med pipa längst fram i uppern. Ingen fjäder på pipan bara en oring, lite gängtejp runt främre del av huset och någon cm ut på pipan så satte den sig fint utan att vilja röra på sig framåt eller bakåt.
Jag kör med Orga Magnus wide-bore pipa, Prowin-hus med R-hop, funkar riktigt bra och märker inte av något läckage även fast nozzeln inte ligger emot Fusion-engine som t.ex i en m4.
Rekomenderar denna pip och hopup-setup till alla med HPA-system.
Mekanikern Sam på Airsoftjunkiez.com byggde min A&K SR-25 med Polarstar (som idag är en P&J SR-25k) för drygt ett år sedan, grymt bra service och snabb respons på mail.
När jag bytte till en annan kropp så såg jag att det enda som man behövde göra för att få in en Fusion-engine var.
1. En längre nozzel på 57mm total längd.
2. Fästa hopuphuset med pipa längst fram i uppern. Ingen fjäder på pipan bara en oring, lite gängtejp runt främre del av huset och någon cm ut på pipan så satte den sig fint utan att vilja röra på sig framåt eller bakåt.
Jag kör med Orga Magnus wide-bore pipa, Prowin-hus med R-hop, funkar riktigt bra och märker inte av något läckage även fast nozzeln inte ligger emot Fusion-engine som t.ex i en m4.
Rekomenderar denna pip och hopup-setup till alla med HPA-system.
Rekommenderar ni att jag kör med g&g? Kommer troligen köpa bössan nu den hör månaden
Ja isf slipper du modda nozzeln etc. Men jg och a&k är billigare i inköp.
Tror du säljer boxen lättare med.
Tror du säljer boxen lättare med.
Då får jag ju dom markings jag vill ha också. Är det inte lite bättre metall på g&g?