Mk20 mod0 frågor

baracken

Mk20 mod0 frågor

Inlägg av baracken »

Jag har tänkt att jag under året nog ska ha mig en mk20 mod0. Jag har kollat bilder men det verkar vara en annan kolv än Airsoft versionen, går det att få tag på den rätta kolven? Eller är det så att den kolv som sitter på vfc är den som mk20 kommer med?
Sen såg jag på vissa bilder att den hade en annan front?

Hoppas att det är rätt del och folk känner att dom vill hjälpa mig :)

ohman

Re: Mk20 mod0 frågor

Inlägg av ohman »

Det finns än så länge ingen korrekt kopia på den kolv du tänker på. Däremot har jag sett referensbilder där vanliga scar h kolven använts på ssr med.

Men som sagt om du vill ha den vanliga kolven för ssr så får du antagligen bygga den själv från scratch.

Är det den lutande fronten du tänker på? Jag tror det är en eftermarknadsdel (för civila marknaden) för scar h, för att få den att likna en ssr.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

baracken

Inlägg av baracken »

Okej, inget som finns att beställa RS från USA eller något? Kolven alltså.
Men då borde även den kolven annars vara korrekt.

Okej ja det kanske det är. Tur det för det var fult men vill ju ändå vara korrekt, gillar faktiskt vfc versionen den är riktigt snygg.

Verkar som att det är dark earth/tan versionen som gäller

ohman

Inlägg av ohman »

Det verkar inte gå att få tag på RS-kolven heller än så länge. Ett alternativ som går åt det hållet är att köra på en m4 stock adapter och montera en PRS-kolv på den.

http://hi-desertdog.com/images/source/L ... rhs-rr.jpg
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

baracken

Inlägg av baracken »

Det låter ju som en idé :) tack så mycket

ohman

Inlägg av ohman »

Hittade bilden jag tänkte på förresten: Scar H Precision Rifle

Haineko

Inlägg av Haineko »

Är så sjukt sugen på en SSR jag med, så kollar med lite bekanta i USA om det finns kolv att få tag på, och annars får jag väl be dom hålla koll åt mig ifall det kommer något.
ALLMÄNT ANTI ALLT AUTO ÖVER 130 M/S
FEAR, A07 'Viking'

baracken

Inlägg av baracken »

Det vore ju riktigt nice att ha den kolven som finns på en del bilder :) den är faktiskt riktigt snygg

Skriv svar