vars ska man vända sig för att sälja airsoft?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
and3r5son

vars ska man vända sig för att sälja airsoft?

Inlägg av and3r5son »

hej! Jag är ny här på forumet och tänkte att jag vänder mig hit då det kanske finns inbitna airsoft spelare som vet.

köpte en G&G Colt M16A4 (GR16 R4) förra sommaren men blev aldrig att använda den! vart kan man vända sig att sälja då man inte får lägga ut dessa på blocket?

Bay Cat

Re: vars ska man vända sig för att sälja airsoft?

Inlägg av Bay Cat »

Det finns en köp&sälj avdelning här på forumet som du kan söka till.
Läs reglerna så finner du all info du behöver för att komma in där!

Lycka till!

Paxz

Inlägg av Paxz »

Här kan du läsa hur du får tillgång till våran airsoftbörs. http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =31&t=2535

Annars så tillåter fortfarande tradera försäljning av airsoftvapen och det finns flertalet andra forum och grupper på airsoft där man kan köpa/sälja airsoftrelaterade prylar.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

ASS K&S är klart säkrast. Stöter på sååå många som blivit lurade på facebook och tradera. En kille kom in och bad mig kolla på hans på tradera köpta M4 som rasade i bitar mellan posten och hemmet, och medan jag försökte klura hur mycket som saknades och var paj så såg vi att innerpipan saknades, och hophuset låg i en zipperpåse instucken i receivern.
Jobbar på Röda Stjärnan

Skriv svar