WE Glock 17

GBB (Gas Blowback), gasdrivna pistoler. Även andra sorters pistoler diskuteras här.
ohman

Re: WE Glock 17

Inlägg av ohman »

Google translate? Brukar lyckas tillräckligt bra för att man ska förstå :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Caim

Inlägg av Caim »

Nackdelen med just google translate är väla att de bara översätter orden, men inte meningen :) Iofs så kan det ju räcka för att man ska förstå, men ska jag ändå köpa nåt så vill jag ha lite mer koll
på vad som står ;)

@Genocide: Fett har jag iofs inte testat med utan bara silikon olja. Däremot har jag torkat rent ordentligt i spåren o smörjt om utan att de kändes som nån större skillnad. Får testa lite fett med!

Genocide

Inlägg av Genocide »

Olja är helt fel för det endamålet! Fetta på, mantla ett par ggr och torka av det som kommer ut. Torka inte bort det som är på spåren!

Olja är för flyktigt och rinner av från där den ska vara.
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

Caim

Inlägg av Caim »

Där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag! :D Vad för fett ska jag använda?

Nitisk

Inlägg av Nitisk »

Vet inte om du redan rett ut vilken generation du hade, men det finns ett ganska enkelt sett att se skillnad. Gen3 har en mindre ganska avlång mag-release, medan gen4 har en större mer kvadratisk release.

Nuckel82

Inlägg av Nuckel82 »

Caim skrev:Där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag! :D Vad för fett ska jag använda?
Jag köpte styrväxelfett från biltema och fettade in med och upplever det som att manteln rör sig mycket mjukare och lättare än vad den gjorde med litiumspray så det kan jag starkt rekommendera
Somewhat Intellectually Challenged Killers

Kamphund

Inlägg av Kamphund »

Ett annat tips på smörj för gbb/gbbr är stötdämparolja för rc/bilar. Detta är ren Silikonolja som är betydligt tjockare än spray. Samma sak som Madbulls produkt men med ett betydligt lägre pris. 30kr flaskan och räcker i en evighet.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

Skriv svar