Hejsan!
tänkt köpa in en ebb bössa och har väldigt svårt att välja vilken och dom två jag fastnat för är Tokyo Marui HK416D Recoil Shock AEG och BOLT Airsoft M4 SOPMOD Electric Blow Back AEG.
Någon som kan rekommendera någon av dom ? testat? plus minus på dom? mm
Tokyo Marui är en väldigt fin bössa. Dock är det dyrare magasin, och en del specialdelar internt. Det finns folk som kan svara på frågor, jag bland annat. Jag har iofs inte just den modellen utan M4 recoil shock. Men det är insidan som gör bössan speciell, däribland en väldigt bra hopup-enhet. Det är också rätt durt att trimma bössan om man tänkt sig att skjuta hårt.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
ok tack för att ni hjälper mig och lägger er dyrbara tid på mig! =)
Men har ja förstått det rätt att tm köper jag om det ska va bra grejer från början men det e dyrare/svårare att reparera eller få nya reservdelar/magg mm
svårt att själv byta internt själv? vad e det för skillnad på recoil shock och ebb??
är verkligen bolt m4 dålig kvalitet? vet någon om det brukar bli mycket problem med recoil shock systemet eller e den så att det håller länge?
Jag har inga erfarenheter av TM, men vet att det är bra grejer.
Jag har hålt på med Bolt, dock de tidigare så vet inte hur de är nu, men förut var de skit. EBB känns väldigt lite, och EBB, enheten går väldigt lätt sönder. EBB tar heller inte nya pistonger utan modifikationer. De tar dock vanliga AEG mag, kontra TM som inte gör det.
Rör du aldrig en TM internt kommer sen rulla i ÅR!
Det ör egentligen kuggen som är dyra till tm, men det kommer fler och fler märken som gör dem. Så snart kommer de inte vara så dyra tror jag.
Recoil shock har fjäder i buffertuben som sköter rekylen.
En ebb är typ bara att hylsutkastet rör sig och man får med vibrerande känsla äm faktiskt rekyl.