Vilket är det bästa T-1 siktet, utöver aimpoint?
Vilket är det bästa T-1 siktet, utöver aimpoint?
Vilket är egentligen det bästa T-1 siktet, letar ju självklart efter egna åsikter ifrån er!
Gärna under tusingen och så klart höga profilen och inte låga.
Gärna under tusingen och så klart höga profilen och inte låga.
"Ninjas came with lions"
Re: Vilket är det bästa T-1 siktet, utöver aimpoint?
G&P utan tvekan!
Starkaste punkten och håller länge.
Starkaste punkten och håller länge.
Har inte provat G&P, men vad jag har läst så är Dytac the shit på t1. Jag har bara haft ett eb, och det imploderade inom en månad.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
Har inte testat G&P
Men är jätte nöjd med mitt Dytac i alla fall
Men är jätte nöjd med mitt Dytac i alla fall

Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Är ni säkra på att det finns fler än bara en repro modell? Tror inte det jag. Jag har iallfall ett kinesiskt no-name för runt 240 spänn som fungerar finfint 

Jag har haft både King Arms, G&P och china noname. Alla har funkat prima för mig.
Jag vet att dytac's är lite annorlunda. Deras håller sig närmre rs-måtten.
Men alla andra repro sikten är väldigt lika. Har haft en g&p själv och det såg och kändes identiskt med de andra acm siktena jag har och sett.
Men alla andra repro sikten är väldigt lika. Har haft en g&p själv och det såg och kändes identiskt med de andra acm siktena jag har och sett.
bushnell trs-25 på ebay.. blir dryga tusingen för RS.. köp av ceshowroom
Lunar
LosPrimosLocos
LosPrimosLocos
FabianP:
Hade gärna köpt bushnell trs-25 om man hade kunnat skruva av och fixa highmount utan att montera något under och emellan.
Fast kanske borde kolla på det igen..
Edit: Hittade high mount å allt inom Sveriges gränser, slår nog till direkt faktiskt.
Fast känns rädd luddrigt när man hittar det i Sverige för 2000kr och Amazon för 500kr?
Hade gärna köpt bushnell trs-25 om man hade kunnat skruva av och fixa highmount utan att montera något under och emellan.
Fast kanske borde kolla på det igen..
Edit: Hittade high mount å allt inom Sveriges gränser, slår nog till direkt faktiskt.
Fast känns rädd luddrigt när man hittar det i Sverige för 2000kr och Amazon för 500kr?
"Ninjas came with lions"
Jag köpte ett UTG high profile mount till. Kostade typ 150 med frakt. Gillar hela kitet. Och till sist ett FCC cnc linsskydd.. sitter som en smäck
Lunar
LosPrimosLocos
LosPrimosLocos