Hej fick hem en Cyma Mp5k, köpt som använd demo produkt! men hur bra vapen som helst har dock en fråga!
när man skjuter semi så ungefär vart 5 skott så fastnar triggern eller så matar den inte kulan.. kan det vara att "fire selectorn" är slö eftersom det har varit ett demo vapen eller är det fel på något i gearboxen?
när den väl fastnar i semi så måste man slå om den till full auto, skjuta lite sen tillbaka till semi..
tack på förhand
/Sebastian
Cyma mp5k
-
- Hippie
- Lag / förening: Cannibal Hippies
- Aktiv sedan: 2013
Cyma mp5k
- Necromancer of Cannibal Hippies
- PTWXSNIGEL
- PTWXSNIGEL
Re: Cyma mp5k
Det är inte så att du släpper avtryckaren för tidigt? Om fjädern stannar i fel läge så brukar det kunna avhjälpas med en kort auto-skur nämligen.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
- Hippie
- Lag / förening: Cannibal Hippies
- Aktiv sedan: 2013
Ah! Där sa du nåt! Ska kolla imorgonbitti
tackar för ett snabbt svar, återkommer imorgon

- Necromancer of Cannibal Hippies
- PTWXSNIGEL
- PTWXSNIGEL
Håller med ohman, men om det inte hjälper är det troligtvis cut off levern eller själva selektorplaten som strular, skulle jag tippa på.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Det där är dessvärre ett rätt vanligt problem med vanliga AEG's som man brukar få räkna med, speciellt om man skjuter mycket (och snabbt) på semi. Kolla upp om den hänger sig om du är ytterst noggrann med att skjuta in avtryckaren hela vägen och låta den återställa sig helt mellan varje skott. Gör den inte det så det nog risk för att det är din teknik på semi som behöver åtgärdas och inte bössan. 

Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.