Det där är samma "standard" mosfet som finns i flertalet kinakloner direkt från fabrik. Just den där har något metallhölje för att skydda bättre, annars är det precis samma "skit" som t.ex. den här: http://www.vapenbutiken.com/?p=4&id=10485
Jag hade rekommenderat dig att spara ihop pengar till en Gate NanoAB istället för den modellen du frågar om är budget deluxe. Den är mest prisvärd för att bara vara en vanlig mosfet med AB utan inställningar imo.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Lånar tråden lite och frågar om det är någon som kan rekommendera nån bra basic mosfet? Ska ha i en g&p m249 så det ska vara ren mosfetbrytare stabil utan motorbroms eller någon slags programmering. Helst inte över 500kr.
Var det inte piccossr som brann upp vissa vid 11.1v lipo, eller har jag fel? Kanske var ett tidigt fel som är fixat nu. Mosfeten behöver inte vara jätteliten men vill gärna ha en som är stabil och tål långa skurar på avtryckaren.
Det var bara en batch från Gate som inte klarade 11.1V som de skulle pga. produktionsfel. Alla som fick en dålig ersattes med en ny kostnadsfritt. De som inte är från den gamla batchen har varit felfria. Har dem i flera av mina bössor, bl.a. MG36 och M249 som spyr kulor.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.