H-spacer?
-
H-spacer?
Jag har ju hört att såna där h-spacers gör underverk för precision räckvidd etc...
Är detta:http://www.taiwangun.com/parts-and-acce ... r-p-j.html en h-spacer?
Är detta:http://www.taiwangun.com/parts-and-acce ... r-p-j.html en h-spacer?
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Re: H-spacer?
yes
"Det var Van Damme som spelade rovdjuret från början i Rovdjuret!! Stora ryktet från 80-talet var sant! ;)"
-
Det blir till att köpa en sådan då. Gör den väldigt mycket för precision och räckvidd?
-
Följdfråga. Jag har beställt en element h spacer... De kommer ju med 2 de också, vit o svart. Vad är rekommederad anvädning av dem? Alltså lämplig ms för vilken, om det spelar roll?
Köpte samma lika från TWG tidigare.
Vad jag kan se/känna så är både den vita och svarta gjorda i plast och likadana till storleken.
Så att de skulle ha olika användningsområden är för mig tveksamt.
//BG
Vad jag kan se/känna så är både den vita och svarta gjorda i plast och likadana till storleken.
Så att de skulle ha olika användningsområden är för mig tveksamt.
//BG
Blackgoat_m10 på instagram.
-
Varför man med 2? Man kan ju ändå bara använda en. Om man inte har flervapen så att säga.
TwinkleDew: Man sätter den i sin andra bössa, man har en i reserv, eller så ger man en till en kompis. Varför kommer så mycket mat i storpack för? Jag orkar aldrig äta upp ett helt Frosties-paket på en gång, helt hopplöst ju.
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Sist jag kollade var det en viss skillnad i form mellan den vita och den svarta distansen. Den är varken omfattande eller lätt att se men den ena (svarta? ) hade lite mindre mellanrum i mitten, kortare axel så att säga. Vilken som är bäst till vad har jag aldrig blivit riktigt klok på. Appslapp har nog bättre koll.

I bra kombo med element röd/blåa gummi får man i princip en ny bössa rent prestanda mässigt (jag har fått dett iallfall)
Vit spacer under 120ms och svart över.....brukar det sägas.
Vit spacer under 120ms och svart över.....brukar det sägas.
"Det var Van Damme som spelade rovdjuret från början i Rovdjuret!! Stora ryktet från 80-talet var sant! ;)"
Ska man tro en återförsäljare så skriver han
http://www.acmgear.com/element-marui-in0605-p-104.htmlBlack is for shorter barrels and lower power springs
White is for longer barrels and higher power springs
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.
Cry havoc, and let slip the hogs of war.