Är detta "bra" kulor?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
max89

Är detta "bra" kulor?

Inlägg av max89 »

Hej! Jag är ny här i airsoftvärlden och efter att ha köpt min första AEG så har jag också beställt dessa kulor: http://procore.se/sv/ammo/110-biologisk ... laska.html

Så nu undrar jag helt enkelt om det är bra kulor eller inte :?:
Tacksam för svar!
/Max

Eadcruzher

Re: Är detta "bra" kulor?

Inlägg av Eadcruzher »

Strunta i dom, köp Green Devil. http://www.vapenbutiken.com/?p=4&id=12331
Happiness is a delusion of the weak.

Affärsredovisningar

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

+1 på vad långeman skriver.

Green Devil. Went there. Never looked back.

Användarvisningsbild
HrodgarHippie
Hippie
Lag / förening: Cannibal Hippies
Aktiv sedan: 2004

Inlägg av HrodgarHippie »

Ok, men nu har du redan köpt dem.

BRA; de är biologiska.

Hur fungerar dem? Okänt. Jag har inte hört talas om det märket innan. Det är bara att prova helt enkelt.
Men till NÄSTA köp.. ;-) Köp Green Devil.

max89

Inlägg av max89 »

Tack för svaren! Kan ev avbeställa dom, så det blir nog green devil ;)
Harregött!

ADAM

Inlägg av ADAM »

Att dom är från cybergun är nog i sammanhanget ett bra tecken men 325 spänn för 5700 skott är rena rånet när du kan få motsvarande mängd Green devil för halva priset... Dessutom tycker jag du ska titta på tyngre kulor tex 0.25g.

Läs på innan du handlar är nog det bästa tipset. Det finns tokmycket bra info på detta forum
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss

Kamphund

Inlägg av Kamphund »

Avbeställ snarast. Tyvärr måste jag meddela att dessa kulor är bland det sämsta jag och några till har testat. (dock 0.24) Fanns inte en bössa som matade rätt med dom.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Matar: Skapligt enl egen erfarenhet
Pris: Cybergun vet fan hur man tar betalt. Sjukt dyrt

Måste du ha biokulor köp Green devil eller 101 INC. Om inte, SRC.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Fearless

Inlägg av Fearless »

Bor du nära en Jula butik och vill slippa postorder så har de bra pris på ASG OpenBlaster. De kulor ligger i samma nivå som GreenDevil och du har fördelen av att de är vita så du ser dem bättre när du skjuter. Brukar alltid vara en fördel när man är nybörjare, skjuter in sikten eller nu när vi är på det lite mörkare halvåret. Sen kostar de 139:- för 3000 kulor och då ser du att de du beställt är bra mycket dyrare och förmodligen även sämre på att matas felfritt i maggen?

...Och köp i sådana fall 0,25 kulor. Ju mer vikt i kulan desto stabilare kommer den att gå och du kommer att bibehålla kulans utgångshastighet längre. Så även om du får en lägre utgångshastighet med 0,25 jämfört med 0,20 så är den skillnaden redan utjämnad efter 10-15m och redan efter 20m så kommer oftast 0,25 kulan ha högre hastighet och påverkas mindre av vinden.
“It’s time to kick ass and chew bubblegum…and I’m all out of gum.”

max89

Inlägg av max89 »

Tack för svaren! Jag ska ta och avbeställa kulorna imorgon när de jag har beställt kulorna har öppnat. Men ska jag verkligen använda 0,25? För jag kollade lite på olika reviews på youtube, och där sa de flesta att 0,25 skulle slita väldigt mycket på geväret. Men jag litar nog mer på er ;)
( Om någon undrar så köpte jag detta geväret för 675:- på teknikmagasinets mellandagsrea: http://www.hobbex.se/sv/artiklar/famas-f1.html )
/Max :)

Skriv svar