redwolf airsoft beställning

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Puttz

redwolf airsoft beställning

Inlägg av Puttz »

Hej har tänkte beställa lite grejor från redwolfairsoft då priserna är bra och vad jag har hört så är dem pålitliga.
Och vapnet kostar väll 2000+laddare och en power upgrade till ca 370 fps med 11.1v lipo som man kan välja i menyn där http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/a ... P90_TR.htm
Kommer den att palla det?.
Sen kan ngn förklara hela förloppet av att man beställer och sen alla kostnader som tillkommer när den är påväg till sverige.

Tack på förhand!

Gwlyddyn

Re: redwolf airsoft beställning

Inlägg av Gwlyddyn »

Räkna med 25% i moms, eventuellt tull samt Postens avgift.

Säker på att inte taiwangun eller någon av dom andra ÅF i Europa är billigare då?

Fearless

Inlägg av Fearless »

Tar du ordersumman och gångrar den med 1,3 så kommer du alltid väldigt nära den kostnaden du har från länder utanför EU. Tänk på att momsen läggs även på alla de avgifter som tull m.m. påför ditt paket. Beställer man bara något litet så kan paketet slippa igenom utan att de påför tull och moms men så stort som en bössa fastnar nästan alltid.

Annars är Redwolf bra. De skickar inte med snålpost utan du har oftast ditt paket på en vecka.
“It’s time to kick ass and chew bubblegum…and I’m all out of gum.”

ohman

Inlägg av ohman »

Kan annars vara värt att kolla om uk.redwolfairsoft.com har samma i lager, då slipper du tull och moms och vet därför exakt vad du får betala.

Men annars, precis som Fearless skrev, räkna med (kostnad + frakt) * 1.3 som totalpris.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Packe

Inlägg av Packe »

Dock så skickar uk.redwolf endast inom UK, enligt deras hemsida.
Min Affärsredovisning

ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story

ohman

Inlägg av ohman »

Ah, har jag missat totalt.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Dj_komodo

Inlägg av Dj_komodo »

1. bössan (315) + power upgrade (125) + frakt (52) = 492$ (3200:-)
2. Redwolf kommer maila och vill att du mailar tillbaka och konfirmera att du är 18 år.
3. Skickas med UPS vilket är snabbt och bra, har fått mina varor på mindre än en vecka.
4. UPS kommer ringa och fråga vad bössan drivs av, vilket då du säger el
5. Du får sedan hem en faktura av UPS (125:- i avgifter + 800 i moms)
6. total kostnad: ca 4000:- (3200:- om du skippar power upgrade)

Puttz

Inlägg av Puttz »

Tack för svar!

Har kollat på taiwangun och vapnet som jag tog var bara ett exempel och kollar även in taiwangun då man har handlat från dem en gång innan men dem saknar (kvalitets märken) som jag är sugen på som man kan lita på i ur och skur. är dock väldigt nöjd med min m4 därifrån men som sagt litar inte på den redigt då har haft stora problem med kulor som fastnar och kugghjulen som man snurrar på till hop upn har inte hållt länge.

Redwolfs power upgrade som dem erbjuder till i stort sätt alla vapen vad innehåller den mer än ett 11.1v lipo och gör dem så den håller för den nya kraften eller är allt annat original och kommer paja efter ett Magasin?

Taiwanguns snipers är något jag har blivit sugen på att beställa och då något från WE (well?) då dem är ganska billiga men är dem något att ha? eller gäller det att uppgradera direkt?. Har sätt att dem erbjuder ett power paket till vissa MB snipers men vad kommer man behöva ändra för att resten av bössan ska klara det?

Hittade airsoftarea.ch men är det ngn som har någon erfarenhet av dem??

zexz

Inlägg av zexz »

Frågan är ju vad dom stoppar i denna "power upgrade" fjäder + batteri? TM är känt för att gå i år och dar sålänge man skiter i att skruva i boxen, med starkare fjäder så lär väl något annat gå sönder i gearboxen om dom inte byter ut fler saker förrutom fjädern.

Inte mycket att hänga i julgranen som original, då dom skjuter lika hårt som Kina AEG's. http://x-fire.org/ säljer uppgraderingsdelar. http://airsoftpro.cz/ finns annars, baserad i Europa och deras uppgraderingsprylar är välgjorda och håller.
Det du kommer behöva, beroende på hur högt trim du ska ha, avtryckarhus, hopuphus + nytt gummi, precisionspipa, cylinderkit (cylinder, springguide, pistong, cylinderhuvud) kan vara bra med barrelspacers för stabilare innerpipa + fjäder i valfri styrka.

Går väl annars att bygga en budgetsniper, räcker då med precpipa, hopuphus + gummi och en aningen starkare fjäder.

Har jag glömt något så får någon annan fylla i.
ZE NOODLE PATRASK

Dj_komodo

Inlägg av Dj_komodo »

Har mkt svårt att tro att fjädern och batteriet är enda uppgraderingen för 148 dollar, måste va mer än så. 11.1v lipo sliter ju lite mer på internals. Tycker man ska maila och fråga :) Sen har märket WELL inget med märket WE att göra. WELL är en billig kinaklon på andra dyrare märken. Så ja, lite förstärkta delar borde man nog installera, annars pajar dem rätt snabbt...

*edit*

gick in RW och tryckte på details och fick fram det här:
Skärmklipp.PNG

Skriv svar