Posing 2013 - Diskussion
Re: Posing 2013 - Diskussion
Anledningen till en placering långt fram av ett CS är precis som i alla andra lägen, att man vill att det ska störa sikten så lite som möjligt. Med just CS är det speciellt då det är så förbannat bulkigt. Men, smaken är som baken 

CO ST36
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd
Sup guys! Njae, jag är inte Hemvärnare längre, så jag använder ingen tilldelad utrustning alls när jag spelar svenskt, och har jag inte gjort innan heller.
Gällande combatshirten så var det varmt och eftersom jag mest ville visa upp vapnet så tyckte jag inte bakgrudsbeklädningen spelade så stor roll, men har planer på att göra en Flygbasjägare impression eller liknande.
Sen till den som skrev att den hade sett flera personer hade kutat runt med ett CS sikte på sin AK5C, fan va coolt, då vet vi ju att det finns fler som spelar och ser bra ut!:D
Gällande Grt, så ska den av, fick den påmonterad och är inget jag föredrar. Och siktet har jag där framme för dels är jag van vid det, och för jag ska få plats med annat krimskrams bakom siktet:)
Och siktet är äkta MEN, det är ett prototyp sikte, och var sista prototypen innan dem släpptes:)
Sen gällande att man kunde beställa CS sikten, var det inte bara i USA man kunde det? hade för mig att det inte gick att få tag i dem på andra sätt:/
15 december 2013, 17:05:
Detta var nyheter för mig, men hoppas på att få se fler svenska Milsim spelare med detta siktet då!:)
Gällande combatshirten så var det varmt och eftersom jag mest ville visa upp vapnet så tyckte jag inte bakgrudsbeklädningen spelade så stor roll, men har planer på att göra en Flygbasjägare impression eller liknande.
Sen till den som skrev att den hade sett flera personer hade kutat runt med ett CS sikte på sin AK5C, fan va coolt, då vet vi ju att det finns fler som spelar och ser bra ut!:D
Gällande Grt, så ska den av, fick den påmonterad och är inget jag föredrar. Och siktet har jag där framme för dels är jag van vid det, och för jag ska få plats med annat krimskrams bakom siktet:)
Och siktet är äkta MEN, det är ett prototyp sikte, och var sista prototypen innan dem släpptes:)
Sen gällande att man kunde beställa CS sikten, var det inte bara i USA man kunde det? hade för mig att det inte gick att få tag i dem på andra sätt:/
15 december 2013, 17:05:
5224 skrev:Har själv ett aimpoint cs, bara att trava in till en aimpointåterförsäljare och be dem beställa ett "Aimpoint CS Internationell", artikelnummer 11518. Aimpoint har ingen begränsning på att sälja dem till civilpersoner.
Detta var nyheter för mig, men hoppas på att få se fler svenska Milsim spelare med detta siktet då!:)
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.
Att placera ditt riktmedel så långt fram som möjligt möjliggör också att kunna fästa tex mörkerriktmedel och förstoringssikten. Eftersom Cesars picatinny är ganska... begränsad så är det fördelaktigt att placera den så långt fram som möjligt 

Airsoft är bara ett riktigt fett FPS spel!
min presentation:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 165&t=8846
mina affärsredovisningar:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=11234
min presentation:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 165&t=8846
mina affärsredovisningar:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=11234
precis som Marcus skrev! sen ni som har erfarenhet av den riktiga AK5C:an kan väl intyga på att airsoft versionens rail är väl nästan lite längre ovanpå än riktiga förlagan?!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.
-
Re: Sv: Posing 2013 - Diskussion
Robovich : En bra början till ett Svenskt gear. Lite mer M90 kanske skulle sitta fint dock;)
ah, jag har m90 så det räcker, men nästa par bilder får komma när jag är ute på ett spel och är fullt munderad, då blir det nog så mycket jag inte syns! 

-
Re: Sv: Posing 2013 - Diskussion
Do it Robovich! Ska se om jag inte kan få till lite bilder på mitt Svenne kit vid tillfälle....
Härligt, har tröttnat på Multicam yran nu! vill se mer M90!:D
15 december 2013, 22:18:
@ Hälge, snyggt! älskar att M90K faktiskt funkar i skogen på något knasigt sätt också, ser så fett ut
15 december 2013, 22:18:
@ Hälge, snyggt! älskar att M90K faktiskt funkar i skogen på något knasigt sätt också, ser så fett ut
robovich: Lite spännande att du fått för dig att Mac inte kan fixa bra bildkvalitet. Mac är det som har använts mest för bildbehandling inom den grafiska branschen. Nog har pc kommit upp nästan lika mycket, men Mac används fortfarande mest skulle jag säga.
Eller du kanske menade att du använt webbkameran i Mac'en?
Eller du kanske menade att du använt webbkameran i Mac'en?

Nitisk : haha ja jag syftade på webcamen!