Yes, min hade också ASG trades tills jag köpte: http://shop.ehobbyasia.com/pgc-cnc-g19- ... qn-ddLuJ8E
Var tvungen att slipa lite på ytterpipan så att innerpipan fick plats... funkar riktigt bra.
http://youtu.be/ogMDV2Vlcb4?t=2m2s
vilket märke på G17/G18C?
Re: vilket märke på G17/G18C?
@maison. Läste faktiskt bara en tråd på airsoftsociety..
Har ingen erfarenhet av Stark Arms. Dålig erfarenhet av WE G23 (full auto) äger ASG/KWA G19.
Har ingen erfarenhet av Stark Arms. Dålig erfarenhet av WE G23 (full auto) äger ASG/KWA G19.
Lunar
LosPrimosLocos
LosPrimosLocos
Jag kan säga att Stark Arms Glock 18C ska du nog undvika. Mest för att manteln på den ser ut som den är gjord av lera av en 5-åring på dagis. Sjukt fula gjutmärken och linjer över hela manteln, ofattbart att den gick till produktion som den ser ut.
SA g18c har kasst autosear, mitt blev utslitet efter några spel och TM's variant passar inte utan modifikation.
WE g18c har nozzleproblem, den har spruckit två gånger för mig på kanske 100mag.
KSC/KWA är äldre design och eldväljaren är meckig.
TM g18c funkar glockrent.
WE g18c har nozzleproblem, den har spruckit två gånger för mig på kanske 100mag.
KSC/KWA är äldre design och eldväljaren är meckig.
TM g18c funkar glockrent.
-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------
@Nonex: det finns 3 olika versioner av stark arms glocken.
Vet att ena är gjuten och andra är CNC fräst. Vad den tredje är vet jag ej men gissar på något med trades?
Vet att ena är gjuten och andra är CNC fräst. Vad den tredje är vet jag ej men gissar på något med trades?
Gäller det även för deras 18C? Vet att den finns i två versioner i alla fall. Stark Arms utan RS trades och Stark Arms med RS trades.
Inte hört om nån SA G18C CNC.
Glock 17 finns dock i tre modeller.
Det finns Stark Arms Glock 17 med Stark trades.
Stark Arms Glock 17 standard version med RS trades.
Stark Arms Glock 17 CNC version med RS trades.
Hur som den Stark 18C jag har är den gjutna med trades. Looks like pooh.
Inte hört om nån SA G18C CNC.
Glock 17 finns dock i tre modeller.
Det finns Stark Arms Glock 17 med Stark trades.
Stark Arms Glock 17 standard version med RS trades.
Stark Arms Glock 17 CNC version med RS trades.
Hur som den Stark 18C jag har är den gjutna med trades. Looks like pooh.