vad är det för skillnad på dessa bösor?
http://www.taiwangun.com/en/pj25-p-j
http://gunfire.pl/product-eng-115219104 ... plica.html
gärna svar!
skillnad
-
Re: skillnad
Priset.
Båda är SR-25 som tillverkas av A&K.
Båda är SR-25 som tillverkas av A&K.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
-
men det står att ena skjuter hårdare än den andra och att den på twg är bytta saker på.
PJ är en A&K som är lite uppgraderad och om-märkt. Men i grunden är dom samma.
Som Frost säger, det de bytt ut i PJ:n är ett bore-up kit (cylinder, cylinderhuvud, pistonghuvud, nozzle) och möjligen motor, osäker där. Externt bör de vara identiska.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
TWG kör nog med sina P&J HT motorer. De har inte supersnabb ROF som vissa bra märken men fortfarande helt okej. De är ganska starka och drar hårda fjädrar även på 7.4v lipo.
Skulle gissa på att de klarar upp till 170 fjädrar utan problem med ett 11v lipo eller 9,6v NiMh.
Internt har de full boreup med silence type cylinder/pistong huvud. Men de klonkar på ganska bra så "silence" lämnar en hel del kvar att diskutera
Pistong huvud och spring guide är kullagrad, pistongen är i plast och i mitt fall (den var perfekt shimad från TWG) höll den hur bra som helst. Men jag har sett andra P&J M4A1 som var riktigt dåligt shimad så det kan nog vara lite lotto.
Skulle gissa på att de klarar upp till 170 fjädrar utan problem med ett 11v lipo eller 9,6v NiMh.
Internt har de full boreup med silence type cylinder/pistong huvud. Men de klonkar på ganska bra så "silence" lämnar en hel del kvar att diskutera

Pistong huvud och spring guide är kullagrad, pistongen är i plast och i mitt fall (den var perfekt shimad från TWG) höll den hur bra som helst. Men jag har sett andra P&J M4A1 som var riktigt dåligt shimad så det kan nog vara lite lotto.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.