Combat Pants i Kryptek Mandrake?

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
Stag

Combat Pants i Kryptek Mandrake?

Inlägg av Stag »

Tjo alla..

Då D3-uniformen sålde slut snabbare än du hinner sänka en öl, så hann jag inte få tag i några byxor. Därav har jag combat shirt i D3-snitt i Kryptek Mandrake, men inga Combat Pants.

Är det någon som känner till någon annan tillverkare för dessa egendomligheter? Platatac har inga uppe nu vad jag såg.

Det jag har hittat är dessa, men är tveksam på kvalitet. Någon som har erfarenheter av märke?
http://www.ur-tactical.com/index.php/ne ... ory_id/118
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Schultz

Re: Combat Pants i Kryptek Mandrake?

Inlägg av Schultz »

Agrressor studio har ett par stycken från UR, hör med dem om de fortfarande håller :)
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Stag

Inlägg av Stag »

Ah! Underbart! Ska kolla med de.

Det är de enda jag har hittat hittills.. Man tycker att det borde finnas fler.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Vertx tillverkar ett par trevliga byxor.

Stag

Inlägg av Stag »

Ja de ser bra ut, men har inga integrerade knäskydd. Det är väl iofs inte ett måste.

Du har alltså erfarenhet av Vertx prylar?

Nixon

Inlägg av Nixon »

Jag har bra erf av OPS. Slitstarkt och välsytt. Gearwhore Anonymous rekommenderade byxorna. Bara det. Har rig, combat belt, hängslen och weapon catch från dem.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Crapgame

Inlägg av Crapgame »

om du inte har nått emot Kina prylar så har ju www.ebairsoft.com just fåt t in både en stranhog pc och combat pants i kryptek/mandrake

Byxa: http://www.ebairsoft.com/combat-pants-p-7361.html
Plate Carrier: http://www.ebairsoft.com/strandhogg-pla ... -7351.html
Keps: http://www.ebairsoft.com/velcro-baseball-p-7362.html

Stag

Inlägg av Stag »

Tyvärr, inget Kina.

Det jag egentligen söker är en väst som jag kan montera en D3 på, i Kryptek Mandrake. HSP har bekräftat att de märken de använt vid utveckling är Velocity och Mayflower. Någon av dessa bör alltså ha Kryptek-mönster?

Cleaner

Inlägg av Cleaner »

Har ett par Kryptek Mandrake brallor,

- sjukt sköna
- bra placering av fickorna
- samt är dom inte CPstora/små i grenen...:)
- Cammot är KickASS

Jag jämnför med dessa som jag testat:
Propper
True Spec
lala Kina X 100

Köpte mina från UR när dom fanns inne..

Pf
Prickskytt

Stag

Inlägg av Stag »

Det verkar alltså som att både UR och VertX är helt okej märken.

Däremot blir det nog VertX då de hade lite andra prylar inne som jag också vill ha.

Fast vid närmare eftertanke blir det nog beställning från båda, då UR också gör MOLLE-fickor i Kryptek Mandrake.. De enda jag har sett, någonsin.

Skriv svar