Visste inte var jag skulle skriva men den här posten är ju grym. Behöver snabbt svar!
Jag undrar vad det är för diameter/tjocklek på frontsprinten i våra DTWs? Behöver köpa några smala fina shims som kan minska wobblandet. Tänkte köpa från Clas Ohlsson och behöver som sagt svar fort!
Kan bara flika in att MAGs lilla krets fungerar bra, gäller dock att tänka på att det är 4-pins sladd.
På mina egna bössor så har 3 st bakre Etinys fått sätta livet till, alla har bränt i öppet läge. Dvs att de har skjutit fullauto så fort man kopplat in batteriet.
Har satt i ett gäng MAGkretsar nu och jag har inte hört någon som har gått sönder än.
Okej det kan ju vara bra att förklara då vad du använder för resterande el så folk förstår :p
För mig är det en självklarhet att byta ut hela dtw elen direkt då den verkar vara katastrof.
Min el rasade och då köpte jag en komplett etiny krets. Den har rullat på bra nu vid 2 spel tillfällen. De som dock ska noteras är att de står i instruktionerna att du ALDRIG ska skjuta mer än 10 sek Auto då kretsen då blir för varmt och brinner. De samma bör gälla alla kretsar då kylflänsarna är så pass små.