BOYI? Eller LMT?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
1mpulseS0D

Re: BOYI? Eller LMT?

Inlägg av 1mpulseS0D »

@Ahlgren

Den har inte gått sönder än, allt är helt. Dock bytte jag ut saker både för att få lite bättre prestanda och för att kunna köra CQB spel! :)

Ahlgren

Inlägg av Ahlgren »

Okej okej;) låter ju bra

Ahlgren

Inlägg av Ahlgren »

Tack för all hjälp! Det blev en m4 från TWG, jag har spelat med den nu 5gg och är helnöjd, men hur gör jag med service o sånt?

ohman

Inlägg av ohman »

Antingen gör du servicen själv (primärt gör rent) eller så lämnar du in den till valfri airsoftbutik/polare som fixar det åt dig. Går den dåligt? Annars har du inget akut behov av en service. Gör rent den och sätt ihop den igen.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Ahlgren

Inlägg av Ahlgren »

Nä den går finfint, jag tänkte på om man ska göra något då o då som att spraya något i vapnet, på gummi eller något sånt, silikonspray? Underhåll med mera?

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

Nej, låt bli den. Rensa pipan innan och efter spel bara.
Jobbar på Röda Stjärnan

Oiric
Lag / förening: Team Irony
Aktiv sedan: 2008

Inlägg av Oiric »

Och pipan rensar du med T-röd på en bit tyg som inte lämnar rester (typ en bit av putsduken man brukar ha till glasögon) fäst på en läskstång (brukar följa med när man köper nya bössor). Absolut ALDRIG silikonolja i pipan då det enbart resulterar i en skitigare pipa.

Ahlgren

Inlägg av Ahlgren »

Okej okej tack så mycket

Skriv svar