Namboy skrev:Först och främst; snyggt!
ACOG verkar vara standard på A4:an hos USMC, så det kan ju aldrig slå fel. Vilken version vet jag inte riktigt, så det kanske någon annan som vet lite mer än mig kan säga.
Bild:
[image]
En väldigt enkel, men enligt mig toksnygg, "målning" är att spraya på lite sandfärgad färg och torka bort allt förutom det i springor etc. med aceton eller liknande. Vill man ta det ett steg
längre kan man spraya på olika nyanser för att skapa intrycket av att en del av leran/sanden/dammet är färskare.
Video som visar hur det kan se ut.
Lycka till!
ACOG kan absolut vara ett alternativ istället för min 552! Dock skulle det vara grymt ifall det kanske är möjligt att köra en magnifier till 552:an? Ur ett verkligen perspektiv dvs... Detta för att jag inte ska behöva köpa nytt gear helt och hållet
Frost skrev:Skippa främre flipup-siktet. Du har redan ett frontsikte på bössan. Bara en tanke.
Sant! Ska ta bort den snarast
Bloodneed skrev:för usmc m16 i min mening : ta31, peq16a samt grippod ..allt du behöver för att den ska se troo ut
9 november 2013, 14:39:
also +1 på att göra dig av med det extra flipsiktet

TA31 är givet! Om det inte går att köra på den idén jag hade ovan

PEQ16a... Finns det någon som kör med PEQ15? Känner inte för att byta ut mig eftersom jag redan har en 15

Sen ser jag hellre mig i en M203 istället för en grippod om möjligt! Har sett att det finns ett front grip till M203 faktiskt. Vet inte riktigt vad den heter tyvärr...
Det vore inte helt fel med så mycket attachments som möjligt! Typ massa onödigt skräp som ändå ser väldigt trovärdigt ut. Typ en lite flashlight vid sidan av. Kanske canted iron sights t om?
hellfoxx skrev:Om jag får ge dig några förslag och tips

att jag har några xbox kompisar som har tjänstgjort i det amerikanska Marinkåren
så mycket som jag fick veta av dom, så sa dom att dom (fick tillåtelse) att köpa privata saker t,ex nån annan typ av utrustning och lampor och sikte och mycket mer.
men som sagt, det är vad jag har hört av dom

kanske har det andra på nu på kåren nu!.
Om det är så så vore det ju toppen! Men basutrustningen vill jag gärna ska vara någon form av standard