basic - mellan batteri och bössa
advanced - mellan batteri och bössa samt omdragning/lödning av kablar (rekommenderat för det är galet mycket bättre).
mosfet?
Re: mosfet?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Kan jag fortfarande bestäms hur snabbt jag skjuter om jag gör basic?
Troligen, men du får ingen ökad respons om du gör basic installationen, och du skickar fortfarande all ström genom switch assembly. Du kan antagligen sänka eldhastigheten med basic dock om det är det du är ute efter.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Jo men det är det att jag är helt jävla värdelös på el grejer och vill inte förstöra bössan.
Du har ingen butik i närheten som kan hjälpa till? Eller någon annan som är van vid att mecka i airsoftbössor?
Warlord AS finns väl i Sundsvall om inte annat, om du har vägarna förbi där någon dag.
Warlord AS finns väl i Sundsvall om inte annat, om du har vägarna förbi där någon dag.
-
a kan jag kanske göra, men det kommer nog ta ett tag för jag ska inte ner förbi sundsvall på ett bra tag 

Löda dit en mosfet till switch assembly har bara med lödkunskaper och kunna läsa ett simpelt kopplingschema att göra, det finns säkert någon person i ditt närområde som kan, knacka på hos grannen typ