G&D DTW MAX3 MK18 Mod1
Re: G&D DTW MAX3 MK18 Mod1
Om det är så att det är RS mått på den, kan man på något vis modda på en AEG RIS, eller är gängan på uppern för stor/för liten?
(I värsta fall kanske man kan svetsa fast skiten...)
(I värsta fall kanske man kan svetsa fast skiten...)
ALLMÄNT ANTI ALLT AUTO ÖVER 130 M/S
FEAR, A07 'Viking'
FEAR, A07 'Viking'
Eller bara köpa ett ris som passar direkt? Det är mitt tips. Dumt att sabotera / göra om nått så viktigt!
Problemet är ju att RS RIS kostar ju lika mycket som en DTW :s
ALLMÄNT ANTI ALLT AUTO ÖVER 130 M/S
FEAR, A07 'Viking'
FEAR, A07 'Viking'
på min senaste gen 1 är det aeg gänga...
Har haft 2 st gen 1 som båda hade aeg gänga. Min max 3 vet jag ej, skulle knappast tro att det är milspec på den
Har haft 2 st gen 1 som båda hade aeg gänga. Min max 3 vet jag ej, skulle knappast tro att det är milspec på den
Lite finare, lite bättre
Var ute och lirade med min DeTeWä idag och till min fasa regnade det, men skit sak samma tänkte jag.
90 cyllen(svart) från malmö airsoft slängdes i och själva höljet till cyllen känns mycket, mycket mer gediget än det till 130cyllen(gul).
Körde med Magpul Pmag occ SRC 0.25 boll, hann inte omptimera hoppen men kan vittna om att kulorna gick spikrakt( utöver att dom föll efter 20-30m).
Overall är jag nöjd, dock så är kroppen och riset gjort av kinesiskt stål smör.
Dock hade jag problem som kreator eller någon annan nämnde i en tråd, bössan la av, lös rött och pep troligen eftersom det så klart bildades fukt på ECUn, dock var det bara att skjuta in Bolt realesen så sköt den igen.
Edit: När jag fick hem min bössa så var den inte över fettad i lådan dock är cyllen omöjlig att få upp.
Testa skjut auto, funkar det inte isof kolla Selector Rack Gearen, min nådde inte ända ner till selector fire grejen, fixades med en 1cm x 0,5cm eltejpsbit.
90 cyllen(svart) från malmö airsoft slängdes i och själva höljet till cyllen känns mycket, mycket mer gediget än det till 130cyllen(gul).
Körde med Magpul Pmag occ SRC 0.25 boll, hann inte omptimera hoppen men kan vittna om att kulorna gick spikrakt( utöver att dom föll efter 20-30m).
Overall är jag nöjd, dock så är kroppen och riset gjort av kinesiskt stål smör.
Dock hade jag problem som kreator eller någon annan nämnde i en tråd, bössan la av, lös rött och pep troligen eftersom det så klart bildades fukt på ECUn, dock var det bara att skjuta in Bolt realesen så sköt den igen.
Edit: När jag fick hem min bössa så var den inte över fettad i lådan dock är cyllen omöjlig att få upp.
Testa skjut auto, funkar det inte isof kolla Selector Rack Gearen, min nådde inte ända ner till selector fire grejen, fixades med en 1cm x 0,5cm eltejpsbit.
"Ninjas came with lions"
Fick just hem min MK18, har bara ptovskjutit än så länge men den fungerade utan problem både semi och burst vilket var förinställt! Värt att nämna är dock att den stora knappen på höger sida (den som matar ut hylsor på RS-vapen), och vissa insex-skruvar var rostiga men de verkar sitta löst så är förhoppningsvis bara att putsa bort.
Vid första intryck är jag helnöjd!
Vid första intryck är jag helnöjd!
Ett tips plocka isär hela och inspektera innan spel! Stor risk för ras annars!
Någon som har ett tips på hur man öppnar cyllarna? Ser kinesfettet inuti och vill få ut det men skiten sitter ju fast som sten, ska man värme upp ytterhöljet eller?
"Ninjas came with lions"
Sök först info här på forumet. Hittar du inte vad du behöver hjälp med, gör en sökning på youtube, där finns det många guider.
Som tw ägare är det viktigt att man är påläst
Som tw ägare är det viktigt att man är påläst
Lite finare, lite bättre
Jo men alla verkar ju ha problem med att antingen skruva av huvudet eller bakstycket på dtw cyllarna eftersom dom sitter som gjutet, därav frågade jag här.
"Ninjas came with lions"