SSG/SIG - SOG
Re: SSG/SIG - SOG
Någon som har en susning om varför man väljer att pixla vissa utrustningsdetaljer? Det är ju inte hypersvårt för en någorlunda insatt att räkna ut vad det är ändå...
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds
"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo
Arrangör av Hearts and Minds
"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo
Fördröjning. Göra det lite lite svårare för folk att se vad man har för kapaciteter
grodpappa! stiliga bilder, vet man var och när?
30 oktober 2013, 23:02:
samt.. någon som ser vad för patch som sitter under ärmfickan på operatören till höger i bild?
30 oktober 2013, 23:02:
samt.. någon som ser vad för patch som sitter under ärmfickan på operatören till höger i bild?
CTR EP3 Championship White, nuff said
Vet inte om jag läser exief filen rätt, men bör vara redigerad första gången 2012/02/06-14:56:27 om jag inte är helt fel ute?
EDIT: ...fel, är ju versionslaunch av programmet de använt, Adobe XMP Core 5.3-c011 66.145661.
EDIT: ...fel, är ju versionslaunch av programmet de använt, Adobe XMP Core 5.3-c011 66.145661.
Senast redigerad av 1 5224, redigerad totalt 0 gånger.
Non Belior Solum Melior
what is this Cia-sorcery? jag antar att du analyserat någon sorts förändring i bilden ? hur kollar man sådant? ..sorry för ot men vill gärna veta om detta går att göra med alla bilder?
-
*Bloodneed* Notera Tjurhuvud patch på båda operatörerna, kanske deras officiella SF patch 

shieet! missade detta helt! ..plötsligt blev bra bilder MYCKET bra bilder ! det här tåls spekulera i men roligt för de som kör ssg att kunna skaffa något liknande! bra fynd !!
http://en.wikipedia.org/wiki/Exchangeab ... ile_format
Går att plocka ut en hel del info för det mesta, t.ex. få fram en "thumbnail" dvs. previewbilden ni kan se på ert skrivbord innan bilden öppnas i någorlunda stor storlek, den bilden ändras för det mesta inte av pixlingar som de som är gjorde i bilden ovan vilket ger att man kan se bilden utan maskering... Men tyvärr verkar den här bildens data vara från den som modifierade/sparade ner bilden ikväll, om det finns en orginalfil någonstans så kan jag nog vaska fram lite mer.
Ett bra program för ovan nämnda bruk:
https://addons.mozilla.org/sv-se/firefo ... if-viewer/
Går att plocka ut en hel del info för det mesta, t.ex. få fram en "thumbnail" dvs. previewbilden ni kan se på ert skrivbord innan bilden öppnas i någorlunda stor storlek, den bilden ändras för det mesta inte av pixlingar som de som är gjorde i bilden ovan vilket ger att man kan se bilden utan maskering... Men tyvärr verkar den här bildens data vara från den som modifierade/sparade ner bilden ikväll, om det finns en orginalfil någonstans så kan jag nog vaska fram lite mer.
Ett bra program för ovan nämnda bruk:
https://addons.mozilla.org/sv-se/firefo ... if-viewer/
Non Belior Solum Melior
Är de två personerna i sandstormen danska eller svenskar med danska flaggpatchar eller är jag blind?
Det är svenska flaggan i khaki. Alternativt är det skånska flaggan, vilket vore ännu manligare 

CO ST36
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd