Övriga vapen 2012 - Diskussion
Re: Övriga vapen 2012 - Diskussion
Tackar! Jo det fanns en liten i vår egen del på gamla forat men den är desvärre borttagen. Bössan är hur fin som helst men det duger inte när den ej fungerar. Sköt nämligen sönder skiten under inskjutningen idag så får öppna och se vad som har rämnat..
-
Welle: Riktigt vacker G36:a!
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Riktigt kul att du bygger själv Fox! Tror den kan bli bra tillslut!
Bössor är inte oförstörbara, ta med en extra=) Mina Affärsredovisningar
2*Mp5k || Mp5a5 || P90 || PDR-C || ICS M4|| G36c || Beretta || 2*Hi Capa || Hagelbössa....och ca 60 magasin=)
2*Mp5k || Mp5a5 || P90 || PDR-C || ICS M4|| G36c || Beretta || 2*Hi Capa || Hagelbössa....och ca 60 magasin=)
-
Kalle: lilleputtsiktet får bössan att se väldigt stor och fläskig ut. Konstigt fläskig, inte coolt fläskig. Större sikte eller inget sikte så är du hemma 

Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Har man än gång prövat Micro så är man fast! Lätt skönaste siktet ever!
Det ska väl på en KSK top rail, mp7 flip-ups och ett 552 så småningom så att det blir korrekt. Har inget av dessa hemma ännu så man tager det man haver!
Jag tyckte det siktet va snyggt till en G36K. Sen kanske inte uppsättningen är helt korrekt om man nu är ute efter det (inte för att man måste). Men snyggt overall iaf! 

Jao, och en KAC rispinne och railpaneler 2st som ligger i lådan och skräpar ^^
Tycker bättre om magpulgrejorna så de får sitta kvar eftersom jag föredrar funktion framför RS. Förmodligen har jag inte hjärta nog att byta till ett 552 heller xD, ska försöka men jag kan inte lova nåt!
Tycker bättre om magpulgrejorna så de får sitta kvar eftersom jag föredrar funktion framför RS. Förmodligen har jag inte hjärta nog att byta till ett 552 heller xD, ska försöka men jag kan inte lova nåt!

Om du ändå får för dig att byta till 552 så kan jag tipsa om detta siktet: http://www.ebairsoft.com/fully-adjustab ... -1158.html
En lagkamrat har det och jag har även fått prova det. Själva punkten i siktet är väldigt tunn och fin, liknar nästan RS - till skillnad från t.ex. Hurricanes holosikten som har ett ganska så tjockt hårkors.
En lagkamrat har det och jag har även fått prova det. Själva punkten i siktet är väldigt tunn och fin, liknar nästan RS - till skillnad från t.ex. Hurricanes holosikten som har ett ganska så tjockt hårkors.
Kasoo:
Riktigt elak knallpåk!
Riktigt elak knallpåk!
Tackar, du kommer se denna ofta på klacken hädan efter. 

"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"