Hej har MSA Dualcoms och köpte 2 ptter u94 nexus rs och puxing 888k och va ja har läst så ska detta funka utan mod?
hur som så låter jag jätte lågt i andras radioer... samma med båda ptterna och testat me andra lurar samt annan 888k.
vad kan vara fel?
//Emil
Hjälp! u94 nexus + 888k knas.
Hjälp! u94 nexus + 888k knas.
Kalashen sviker aldrig
Re: Hjälp! u94 nexus + 888k knas.
Var Nexus PTTerna du köpte amplified eller inte? Om inte så har du ditt problem där om det är vanliga Sordins med dynamisk mikrofon.
Det tror ja inte de är. Hur löser jag detta?
Skillnad mellan dessa o ampli?
Skillnad mellan dessa o ampli?
Kalashen sviker aldrig
Amplified är som namnet antyder förstärkande och matchar impedansen mellan din radio och din mikrofon.
Löser det gör du genom att införskaffa förstärkta som ger dig rätt output från mikrofonen så du kan höras ordentligt. Men det kanske finns någon som har bättre koll på lösning.
Löser det gör du genom att införskaffa förstärkta som ger dig rätt output från mikrofonen så du kan höras ordentligt. Men det kanske finns någon som har bättre koll på lösning.
Aaaw ! Typiskt. Många som gjort den där..
Här är den förstärka PTT. Googlade en del nu för att hitta en tråd jag läst förr om vilka komponenter dom stoppat de där men hittade inte igen.

Här är den förstärka PTT. Googlade en del nu för att hitta en tråd jag läst förr om vilka komponenter dom stoppat de där men hittade inte igen.