MIlsimkompatibla västar ?
Re: MIlsimkompatibla västar ?
Bär 304K med stolthet, släng kanske på lite moderna fickor från snigel. Titta bara på hur hemvärn insats ser ut, det är många intressanta konstellationer. Hos vanliga anställda i kronan så är det nya "oket" till Sv2k poppis. Men det är helt jämförbart med snigels "Modular chest rig low -09".
-
Även inom HV är nya oket poppis!Hos vanliga anställda i kronan så är det nya "oket" till Sv2k poppis.
Det är poppis tills man ska tosa 

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
-
Re: Sv: MIlsimkompatibla västar ?
Grim: Tosa?
Öva Taktiskt omhändertagande i strid (TOS).
Selen har en tendens att lossna från bältet när man släpar någon i den. Great success
Selen har en tendens att lossna från bältet när man släpar någon i den. Great success
-
Re: Sv: MIlsimkompatibla västar ?
Tackar för tolkningen
Var säkert 15 år sedan jag var i grönkläder.

Den lossnar 99% av gångerna. Jag säkrade min förut med benplatan och slangklämmor 

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Jag har själv 304-bältet som jag fäst karbinhakar genom de små hålen. som jag sen med våld tryckt fast på axelremmarna och tejpat. Sitter som ett smäck.
Som Sjukvårdare är jag mycket nöjd med att vi får ut 08 västen och 12 kroppsskyddet. De funkar som de ska göra iaf
Somliga har det bra.