Nybörjarkit!

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
MrHemming

Nybörjarkit!

Inlägg av MrHemming »

Jag vill hitta ett ställe där jag kan beställa allt vad jag behöver så billigt som möjligt (om frakt, räkna in det) i viktighetsordning: [[VIKTIGASTE!! -> 11.1v LiPo (hög mah/stort till DTW M16 kolv), laddare av 11.1v LiPo, guncase som en M16 på ca. 1005mm kan passa i, <- VIKTIGASTE!!]] green devil 0.28g BBs, weaponsling som passar M16 (tror det finns två slingmounts så tvåpunktsling antagligen), ACOG red dot sight (vill typ ha utan zoom), railcovers som passar (kan tänka mig lite olika färger, en färg eller camo men har inte bestämt exakt vilken), half face net mask, shemagh/sjal, en chest rig som är light weight (har fastnat för typen http://www.ebairsoft.com/phatom-bandole ... -4230.html), och skyddsglasögon/goggles till sist. ;)

Nu vill jag alltså inte ha random "ah men den här butiken har varit bra för mig asså typ liksom" utan jag vill gärna hitta en sida där jag för bra pris kan få det mesta på listan. Vill inte behöva dra på mig fraktkostnad för varje item helt enkelt. Ni får iofs bygga ihop en lista av länkar med allt det här om det är från sidor utan frakt eller ja, låg. Jag har kollat runt så in i helvete men kan inte hitta en "lösning".

Tack i förväg! :)

Bloodneed

Re: Nybörjarkit!

Inlägg av Bloodneed »

har aldrig fattat vad syftet med den här typen av trådar är "hej jag vet vad jag vill ha men pallar inte kolla länkade sidor på forumet" , snälla det är faktiskt inte jättesvårt? vi är inte pricerunner..

nåja, om någon vänlig själ vill bistå kan det ju vara en bra start att sätta ut någon form av budget..
CTR EP3 Championship White, nuff said

kreator

Inlägg av kreator »

Hajjfajjv på den! :D
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

MrHemming

Inlägg av MrHemming »

Äh, strunt samma då.... vill bara få tag på batteri, laddare och guncase till en början.

Redstar

Inlägg av Redstar »

Kolla gunfire och taiwangun i Polen, de har billiga grejer, laddare kan du säkert hitta på biltema för en billig peng. Annars är ett hett tips köp och sälj här på forumet. Kul med Sala-folk:)
Sticks & stones may break my bones, but hollow points expand on impact.

MrHemming

Inlägg av MrHemming »

Jo jag vet att de är bra på det sättet men taiwangun saknar en del jag behöver och Gunfire har typ allt på out of stock just nu. 15% rea just nu. Tänk att en rea kunde förstöra allt xD

Schultz

Inlägg av Schultz »

det är regel snarare än undantag att vissa butiker har ett antal saker out of stock medan de är inne i lager på andra och tvärt om.
Bara att vänja sig vid att köpa från olika sidor.

I övrigt säger jag +1 på Bloodneed

P.S. välj en chest rig eller plate carrier istället för en bandoleer.
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Clinch

Inlägg av Clinch »

Kan mycket väl vara värt att köpa batteri och laddare på www.hobbyking.com. Priserna är verkligen så mycket billigare. Jag beställde en laddare som gick på 70kr inkl frakt. Samma laddare kostar ca 300kr i Sverige. Batterierna likaså går på ca 50kr. Och nej, det är inte billiga kopior, det är samma varor som här.

I övrigt finns det även vissa billiga asiatiska sidor med gratis frakt. T.ex. www.ebairsoft.com. Tänk dock på att det kan bli ett påslag på ca 30% för tull+moms. Och frakten både därifrån och från hobbyking är långsam. Så om du prioriterar leveranstid framför kostnad, välj något annat. Annars är det väl som ovanstående personer sagt om de polska butikerna. Aldrig beställt därifrån, men hört mycket gott om dem.

MrHemming

Inlägg av MrHemming »

Jag tror ebairsoft bara tar betalt via paypal och det har jag inte samt orkar inte skaffa. Det får väl bli gunfire/taiwangun och så kanske något från min "lokala" butik i Uppsala.

kungaron

Re: Sv: Nybörjarkit!

Inlägg av kungaron »

Att skaffa paypal tar max 5 minuter och sen kopplar du ditt bankkort till paypalkontot ytterligare 5 min. Då kan du betala direkt till utländska affärer utan att behöva föra över cash från ditt konto till paypal och sedan vänta nån bankdgag för att kunna betala den utländska ÅF du ska köpa ifrån.

Att säga att du inte orkar för en så lätt sak är lite larvigt. U can do it ;)

Lycka till med dina inköp.

Skriv svar