Jag vill hitta ett ställe där jag kan beställa allt vad jag behöver så billigt som möjligt (om frakt, räkna in det) i viktighetsordning: [[VIKTIGASTE!! -> 11.1v LiPo (hög mah/stort till DTW M16 kolv), laddare av 11.1v LiPo, guncase som en M16 på ca. 1005mm kan passa i, <- VIKTIGASTE!!]] green devil 0.28g BBs, weaponsling som passar M16 (tror det finns två slingmounts så tvåpunktsling antagligen), ACOG red dot sight (vill typ ha utan zoom), railcovers som passar (kan tänka mig lite olika färger, en färg eller camo men har inte bestämt exakt vilken), half face net mask, shemagh/sjal, en chest rig som är light weight (har fastnat för typen
http://www.ebairsoft.com/phatom-bandole ... -4230.html), och skyddsglasögon/goggles till sist.
Nu vill jag alltså inte ha random "ah men den här butiken har varit bra för mig asså typ liksom" utan jag vill gärna hitta en sida där jag för bra pris kan få det mesta på listan. Vill inte behöva dra på mig fraktkostnad för varje item helt enkelt. Ni får iofs bygga ihop en lista av länkar med allt det här om det är från sidor utan frakt eller ja, låg. Jag har kollat runt så in i helvete men kan inte hitta en "lösning".
Tack i förväg!