Och Classic Army's M15 har extrem pipvobbel samt att ytterpipan är så pass trång att innerpipan inte ens kan röra på sig!
Så jag säger gå G&G all the way! Har uppgraderat min ganska rejält internt såsom, Bigdragon silent pistonhead, Big dragon cylinderhuvud,Shimmat och testat upp till M120 fjäder med 11,1V lipo och den spottar ut kulor helt utan miss feeds eller ras än så länge under hyfsad lång användning av 11.1v Lipo (6 månaders användning ungefär)! (OBS) anledningen till att jag ens gjorde interna uppgraderingar var för att få den tyst och skjuta bra! Och den är extremt tyst med M100 fjäder just nu och bara spyr kulor!

Dock så tog jag det bästa av 2 världar så att säga. Upper och lower är CA M15 då den har extremt bra passform på både magwellen och väldigt tight över gearboxen samt så har den ju fungerande "dust cover". Borrade ett hål i metallen i uppern 4mm brett och 5mm djupt för att kunna använda min G&G RIS och tog dremeln och fixade så att Jag kan använda Buffertube på den! Original klämdes kablaget rejält! och självklart G&G Gearbox med internals då!!

Ett par bilder på min bössa! Sorry för de tråkiga bakgrunderna! OBS Magasin är oladdat och endast i för bildens skuld!