Stråssa Gruva

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
Pwnda

Re: Stråssa Gruva

Inlägg av Pwnda »

Jag förstår att man blir skraj över en sån sak, ni hade åtminstone lampor tända när ni körde på er film, När vi spelade var hela stora byggnaden mörklagd. så vi rushade ingenting om vi inte visste hur rummet såg ut. Annars kan man nog ramla och inte komma upp något mer, även om man ramlar på sin bössa :D

De har byggt två våningar på sina små byggnader utanför nu, kommer vara helt galet att spela där nästa gång. Vi borde mobilisera ett stort sällskap från stockholm och åka dit, typ hyra en buss :?:

Pwnda

Mer Stråssa!

Inlägg av Pwnda »

Här satte jag ihop en till film från Stråssa, nu med lite sköna filter på klippen:D

Du hittar filmen här: http://www.laget.se/Like_A_Boss/News/31 ... er-Strassa

Pwnda

Ännu mera Stråssa!

Inlägg av Pwnda »

Fick lite inspiration när jag såg en del av ett klipp och valde att göra en ny video från Stråssamatrialet.
Detta blir nog sista videon från Stråssa innan vi spelat där igen:D

Du hittar filmen här: http://www.laget.se/Like_A_Boss/News/31 ... ands-go-up

Jakobsson

Re: Ännu mera Stråssa!

Inlägg av Jakobsson »

Helt ok film!

Men..vill inte verka negativ..

Men känns inte riktigt som namnet "All we do is win" beskriver hur eran sida lyckades i sina uppdrag?

Utgår ifrån att materialet är från dom senaste spelen dvs hösten 2012?
Återförsäljare för HPA system, Wolverine SMG.
Lasse Kongo Airsoft

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Du verkar inte vara negativ, du är ;)

Skämt å sido. Materialet är faktiskt från ett och samma spel från hösten förra året. Nu ska jag inte svära på det, men jag har för mig att det var ganska jämt mellan lagen den söndagen. Så visst, låten kanske inte stämmer till 100... men..spelar det någon roll? :)

Jakobsson

Inlägg av Jakobsson »

Sorry :p

Det har ingen större betydelse..
Tyckte bara namnet kanske inte riktigt motsvarade verkligheten.

Oavsett resultatet så bjöd ni på bäst motstånd av dom som vi hitintills mött i Stråssa..

Skulle gissa att vi hamnar på samma sida på söndag om ni kör ljust camo..
Återförsäljare för HPA system, Wolverine SMG.
Lasse Kongo Airsoft

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Ingen fara :) Skojade bara med dig!

Kul att höra! Vi kör i A-tacs så det är väl hyfsat ljust iaf, så det är inte omöjligt att vi hamnar i samma :)

Ses imorgon!

Pwnda

Re: Stråssa Gruva

Inlägg av Pwnda »

Hehe ;)

Min tanke var att vi inte är ett drygt lag som ska vinna till varje pris, utan att det är roligt att köra.. Sen var tanken att vi skulle haft en massa fiender som sätter upp händerna när de tar träff men det var lättare med våra träffar för dom syns mer, och var fler.. ehumm ;) Idén kom från att Peter viftade sin flagga som utav bara den, så det blev den början och låten :D

Lite självironi att man säger att man vinner och visar mer hur man "förlorar".. :D

Skriv svar